Billederunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Milka

vildt goe billeder, allesammen!! ham malte er sguda en smækkerlækker lille tingest 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Ida.

TbCp skriver:

Hahahahaha! Jeg er på fra min telefon så det tager en evighed at skrive herinde.... Men måtte simpelthen lige kommentere billedet af Annika med solbriller på wc fantastisk billede

Ja - her skides der med stil

Anmeld

5. april 2011

Ida.

JustAnotherName skriver:

Hahaha, din lurendrejer .... Der kommer lidt her så    De er fra forleden dag, hvor vi var på legepladsen (flere som jeg ikke viste frem sidst)

Jeg tjekker lige kalender og giver dig besked snart, ok?

Heeeey, i øvrigt, I skulle vel ikke have et termosæt i str. 86, som jeg kan købe til Celina??  .....Hun er lige vokset ud af 80'eren, som jeg købte sidst, hehe. Bette prut. hun bruger str. 80, og er mere og mere på vej i str. 86 nu. Bianca bruger 92 / 98 .......Så det er også ved at være tæt på, at det kan gå lige fra B's klædeskab og over i C's .....Uhyggeligt så stærkt det går altså. Her er sko-størrelserne 21 til Celina og 23/24 til Bianca  

Skønne piger altså...suk!!

De er da ikke af det helt store, hva!? Jeg har lige købt sko til Annika idag i str. 26 og alt hendes tøj er nu str. 104!

Jeg tror faktisk vi har et sæt thermotøj i str. 86...mon det haster eller kan vente til vi ses?

Anmeld

5. april 2011

Ida.

msax skriver:

... nu er kameraet lokaliseret...

og nedenfor er der lige lidt billeder af Mille og Malte... Der er bl.a. lidt fra morgenhygge, gåture og skærup mini zoo... Mille syntes en gang til gymnastik at hun ville have boldene for sig selv - men var alligevel ikke bleg for at vise sine store bryster frem...

Årh nogle skønne billeder Mette - er HELT VILD med det første

Anmeld

5. april 2011

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Skønne piger altså...suk!!

De er da ikke af det helt store, hva!? Jeg har lige købt sko til Annika idag i str. 26 og alt hendes tøj er nu str. 104!

Jeg tror faktisk vi har et sæt thermotøj i str. 86...mon det haster eller kan vente til vi ses?

Det kan godt vente .....for vi ses jo nok snart 

Anmeld

5. april 2011

Ida.

JustAnotherName skriver:

Det kan godt vente .....for vi ses jo nok snart 

Super

Anmeld

6. april 2011

Ida.

Opsedasse!!!

Anmeld

6. april 2011

AnneBJ

Øj Altså!! Skønne unger! Jeg elsker søskendebilleder, der en helt speciel stemning børnene imellem! 

Lige et par stykker af min lille badetrold

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. april 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Ja - her skides der med stil

Anmeld

6. april 2011

Ida.

AnneBJ skriver:

Øj Altså!! Skønne unger! Jeg elsker søskendebilleder, der en helt speciel stemning børnene imellem! 

Lige et par stykker af min lille badetrold

Åh hvor er han lækker Anne - der er nu intet som nyfødte babyer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.