Billederunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Ida.

Nå, nu er der gået inflation i NS-stemningen den sidste tid - men en billederunde må være det, der skal til for at løsne lidt op for stemningen....så kom med billeder af jeres guld (jer der ikke vil gøre det her, må fortsætte den på den lukkede )

Så her kommer massiv billedspam af mine tøser et enkelt af den store tøs' kunstværker (et monster skulle nogen være i tvivl ) og et meget sjældent billede af hele familien samlet - med to tøser, begge gået omkuld i mors favn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

msax

Du er jo en sand tryllekunstner...

Jeg er spadser til at få billederne fra apparatet over på computeren, men det betyder jo ikke at jeg ikke ELSKER at se billeder af dine dejlige tøser (og de andre dejlige børn)

Anmeld

5. april 2011

Ida.

msax skriver:

Du er jo en sand tryllekunstner...

Jeg er spadser til at få billederne fra apparatet over på computeren, men det betyder jo ikke at jeg ikke ELSKER at se billeder af dine dejlige tøser (og de andre dejlige børn)

Der er ikke meget hokuspokus over at få billederne over på computeren - vi har kortlæser i vores

Og TAK (ville nu ellers gerne se billeder af Mille og Malte uden h - men må jo vente til næste gang jeg ser jer )

Anmeld

5. april 2011

msax

idamaria83 skriver:

Der er ikke meget hokuspokus over at få billederne over på computeren - vi har kortlæser i vores

Og TAK (ville nu ellers gerne se billeder af Mille og Malte uden h - men må jo vente til næste gang jeg ser jer )

der er slet ingen hokus pokus... man skal bare lokaliserer kameraet og sætte kortet i kortlæseren også ind med usb-stikket...

tryllekunstneren var tænkt i retning af stemnings-skiftet.. for det ændrede da lige mit ansigt til et SMIL

Anmeld

5. april 2011

Ida.

msax skriver:

der er slet ingen hokus pokus... man skal bare lokaliserer kameraet og sætte kortet i kortlæseren også ind med usb-stikket...

tryllekunstneren var tænkt i retning af stemnings-skiftet.. for det ændrede da lige mit ansigt til et SMIL

Ah på den måde  tryllerylleri

Så skal vi bare have nogle flere med...

Anmeld

5. april 2011

JustAnotherName

Nå, nu er der gået inflation i NS-stemningen den sidste tid - men en billederunde må være det, der skal til for at løsne lidt op for stemningen....så kom med billeder af jeres guld (jer der ikke vil gøre det her, må fortsætte den på den lukkede )

Så her kommer massiv billedspam af mine tøser et enkelt af den store tøs' kunstværker (et monster skulle nogen være i tvivl ) og et meget sjældent billede af hele familien samlet - med to tøser, begge gået omkuld i mors favn

Hahaha ..... "på den lukkede"...  

Dejligt at se dine piger igen.
Uhh, hvor er det især tydeligt at se det på Lina, at de er vokset større.

Jeg får liiiige tjekket op på søndag, om der er planer. Vi fejrer fødselsdag for Kenneth hele lørdag!! Men vi vil ihvertfald gerne snart ses med Jer igen.

Krammere herfra os.

Anmeld

5. april 2011

Ida.

JustAnotherName skriver:

Hahaha ..... "på den lukkede"...  

Dejligt at se dine piger igen.
Uhh, hvor er det især tydeligt at se det på Lina, at de er vokset større.

Jeg får liiiige tjekket op på søndag, om der er planer. Vi fejrer fødselsdag for Kenneth hele lørdag!! Men vi vil ihvertfald gerne snart ses med Jer igen.

Krammere herfra os.

Ja, de vokser som ukrudt altså! Der er tøj, der går direkte fra Annikas skab til Linas...det er skræmmende! Hun er nu i str. 92 i alt tøj og str. 23 i sko...så hun har arvet Annikas sko og gummistøvler fra sidste forår

Ellers har I mon brug for en rolig dag søndag? Mon I har planer i påsken så?

Og hvor blev billederne af dine piger af?

Anmeld

5. april 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Hahahahaha! Jeg er på fra min telefon så det tager en evighed at skrive herinde.... Men måtte simpelthen lige kommentere billedet af Annika med solbriller på wc fantastisk billede

Anmeld

5. april 2011

JustAnotherName

Ja, de vokser som ukrudt altså! Der er tøj, der går direkte fra Annikas skab til Linas...det er skræmmende! Hun er nu i str. 92 i alt tøj og str. 23 i sko...så hun har arvet Annikas sko og gummistøvler fra sidste forår

Ellers har I mon brug for en rolig dag søndag? Mon I har planer i påsken så?

Og hvor blev billederne af dine piger af?

Hahaha, din lurendrejer .... Der kommer lidt her så    De er fra forleden dag, hvor vi var på legepladsen (flere som jeg ikke viste frem sidst)

Jeg tjekker lige kalender og giver dig besked snart, ok?

Heeeey, i øvrigt, I skulle vel ikke have et termosæt i str. 86, som jeg kan købe til Celina??  .....Hun er lige vokset ud af 80'eren, som jeg købte sidst, hehe. Bette prut. hun bruger str. 80, og er mere og mere på vej i str. 86 nu. Bianca bruger 92 / 98 .......Så det er også ved at være tæt på, at det kan gå lige fra B's klædeskab og over i C's .....Uhyggeligt så stærkt det går altså. Her er sko-størrelserne 21 til Celina og 23/24 til Bianca  

Anmeld

5. april 2011

msax

... nu er kameraet lokaliseret...

og nedenfor er der lige lidt billeder af Mille og Malte... Der er bl.a. lidt fra morgenhygge, gåture og skærup mini zoo... Mille syntes en gang til gymnastik at hun ville have boldene for sig selv - men var alligevel ikke bleg for at vise sine store bryster frem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.