Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alt er krydset her i Struer.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krydser meget - og krydser også Felix lidt; de er jo ret fleksible sådan nogle små nogle...
Krydser fingre for at du får drømmejobbet.
Tror også at baby i maven krydser et eller andet, for noget sker der i hvert fald lige nu...
hvor spændende!!! Krydser alt hvad krydses kan
idamaria83 skriver: Jeres kryds har virker før - nu skal de altså på banen igen! Jeg sendte igår en ansøgning afsted på et job, som jeg bare SKAL til samtale på - det er det mest perfekte job, jeg er stødt på - arbejdsopgaverne er lige mig, det ligger i Viborg og ihhh jeg vil bare SÅ gerne have det job altså.... Der er ansøgningsfrist idag...så kryds fingre for, at jeg får et GODT opkald en af de kommende dage!!!!!!
Jeres kryds har virker før - nu skal de altså på banen igen! Jeg sendte igår en ansøgning afsted på et job, som jeg bare SKAL til samtale på - det er det mest perfekte job, jeg er stødt på - arbejdsopgaverne er lige mig, det ligger i Viborg og ihhh jeg vil bare SÅ gerne have det job altså....
Der er ansøgningsfrist idag...så kryds fingre for, at jeg får et GODT opkald en af de kommende dage!!!!!!
Jeg krydser alt hvad jeg kan!!!
TAK piger...
Ups er det mon det samme, som jeg også lige har søgt???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128