Jeg har brug for krydsede fingre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.115 visninger
43 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Ida.

Jeres kryds har virker før - nu skal de altså på banen igen! Jeg sendte igår en ansøgning afsted på et job, som jeg bare SKAL til samtale på - det er det mest perfekte job, jeg er stødt på - arbejdsopgaverne er lige mig, det ligger i Viborg og ihhh jeg vil bare SÅ gerne have det job altså....

Der er ansøgningsfrist idag...så kryds fingre for, at jeg får et GODT opkald en af de kommende dage!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Bondepigen

idamaria83 skriver:

Jeres kryds har virker før - nu skal de altså på banen igen! Jeg sendte igår en ansøgning afsted på et job, som jeg bare SKAL til samtale på - det er det mest perfekte job, jeg er stødt på - arbejdsopgaverne er lige mig, det ligger i Viborg og ihhh jeg vil bare SÅ gerne have det job altså....

Der er ansøgningsfrist idag...så kryds fingre for, at jeg får et GODT opkald en af de kommende dage!!!!!!

Håber du får det!!!

Anmeld

5. april 2011

JustAnotherName

Er helt foldet og sammenflettet i håbet for dig   

Anmeld

5. april 2011

Ida.

JustAnotherName skriver:

Er helt foldet og sammenflettet i håbet for dig   

Tak søde Katrine....

Hey har du i øvrigt planer på søndag?

Anmeld

5. april 2011

Ida.

Bondepigen skriver:

Håber du får det!!!

Dét gør jeg også!!! MEGET!!!

Og tak

Anmeld

5. april 2011

ChatH

idamaria83 skriver:

Håber du får det søde!

Anmeld

5. april 2011

h_bernie

5. april 2011

Ida.

CVVE skriver:

Håber du får det søde!

TAK!!! Det håber jeg også!! MEGET!

Anmeld

5. april 2011

Laulund87

5. april 2011

msax

IHH, hvor spændende... det lyder da næsten for godt til at være sandt - men selvfølgelig får du jobbet - nogen gange går drømme i opfyldelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.