belastende mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. oktober 2008

bette

ggrrrr hvor kan jeg bare blive irriteret når man får slynget sådan en her i fjæset "det er da godt nok tidligt at have fået barn og blevet gift"
hvem er det lige der bestemmer hvornår det er tidligt..

heidi en smule træt af at høre den sætning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2008

Astrid P

Det er misundelse, Heidi!
Jeg ville ind imellem ønske at jeg havde været klar til det tidligere... I stedet er jeg en halvgammel røver nu, og det må jeg bare leve med!

Anmeld

21. oktober 2008

Tikki

Nej, hvem i alverden siger dog det?? Åhhh de der irriterende møgmennesker, der altid skal stikke næsen i andre menneskers liv. Jeg har aldrig taget mig voldsomt af det, men det er helt vildt så mange mennesker, der har en mening om ens liv, når man får børn - forskellen er, at de nu bare bruser ud med deres holdning uden man har spurgt. Her er det pt. kommentarer som: "var det planlagt????" og "hold da op, det er godt nok tidligt lige efter hinanden", når jeg fortæller, at jeg er gravid igen med termin meget snart..........ville da hellere have et tillykke - lod mig lige rive med...ville bare lige sige at jeg kender til de belastende mennesker kun alt alt for godt og det er sgu svært nu ikke at blive træt af dem

Anmeld

21. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Ja det er da lidt utroligt som tiden ændre sig.

Mine forældre blev gift da de var 21, og det var da helt sikkert fordi min mor var gravid, mente folk. Men da der så 6 år efter stadig ikke var kommet et barn ja så kunne de da helt sikkert ikke få børn.

Folk har så mange fordomme og de forstå ikke at holde deres mening for sig selv eller hvor meget de såre folk.

Da vi blev gift var folk også godt igang med om vi snart skulle have børn og hvad h..... kommer det dem ved. Og gør det jo så ikke nemmer når man prøver og det ikke rigtig lykkes.

Så bette lige meget om du er gift ung eller gammel så har folk altid en mening og den skal du nok få om du vil have den eller ej.

Lad det gå ud af det ene øre og ud af det andet

Joan

Anmeld

21. oktober 2008

Louise mortil4

nogle folk er bare for meget en gang i mellem, der er ikke ret mange år siden det var ganske normalt at være gift og ha banr som 21 årig, Jeg var selv 21 da jeg blev gravid med vores nr 1 som bliver 3 her i februar. Fødte da jeg var 22 år og blev gift samme år, der var også en del der mente at vi havde lidt for travlt, men det var/er det rigtige for os. Men endnu værre sys jeg alligevel det er blevet efter jeg er blevet gravid med nr 4 her, folk er næsten ved at gå på r*ven når de hører at jeg er 24 år og venter nr 4 og freja kun er 2 år og 8 mdr, det er da muligt det går hurtigt, men der er alligevel 17 mdr mellem freja og tvillingerne og der skulle blive ca 21 mdr mellem tvillingerne og den lille ny, det lyder bare at mange fordi vi har Lærke og Liv i midten og ikke til sidst.

Nå det jeg ville sige er at du bare skal lukke folk og deres dumme kommentarer ude (ved godt det kan være rigtig svært)

Knus Louise, som rigtig godt ved hvordan du har det, så knus til dig.

Anmeld

21. oktober 2008

Plysbjørnen

bette skriver:

ggrrrr hvor kan jeg bare blive irriteret når man får slynget sådan en her i fjæset "det er da godt nok tidligt at have fået barn og blevet gift"
hvem er det lige der bestemmer hvornår det er tidligt..

heidi en smule træt af at høre den sætning..

Kors hvor jeg føler med dig... Og det er underligt at det er blevet sådan, for det er altså ikke mange år man skal tilbage for det faktisk var unormalt ikke at have børn og være gift som 21 årig...

Betina

Anmeld

22. oktober 2008

Nadi

Jeg får den også smidt i hovedet tit og jeg lader det bare sive ind ad det ene øre og ud af det andet. Men kan godt fordtå det bliver for meget engang imellem.
Jeg synes du skal holde hovedet højt og sige stolt "JA jeg var ung da jeg blev gift og mor, men det er det bedste jeg nogensinde har gjort!"

Anmeld

22. oktober 2008

Tynen

OMG!!!
Folk har sgu så travlt.

Kan godt forstå du blev sur.
Jeg blev selv så rasende at jeg blev nødt til at lave en klumme det bare for at få det ud

Anmeld

22. oktober 2008

Rasmine

Tynen skriver:

OMG!!!
Folk har sgu så travlt.

Kan godt forstå du blev sur.
Jeg blev selv så rasende at jeg blev nødt til at lave en klumme det bare for at få det ud

TYNE???
Hva?
Er du ikke på job, din workoholic?

Anmeld

22. oktober 2008

Tynen

Har lige været der, Sherlock.
Der var ikke en skid at lave, så nu tager jeg afsted på shopping med min mutter (Tænk, at jeg allerede er over den alder hvor det er pinligt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.