HTC Wildfire sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
635 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Sismofytten

Sælger en super lækre HTC smartphone. Den er hvid og sølv.
Synes det er en super lækker telefon med en god touchskærm, en nem menu og mange gode detaljer.
Telefonen er købt i september 2010 og er stadig med garanti. Den er i rigtig god stand, og det kan stort set ikke ses, at den er brugt, da den altid har været opbevaret i mobilpung.
Telefonen er ikke simlåst. Der medfølger original emballage, lader og headset - alt det, som var med da den blev købt. Og så selvfølgelig original kvittering.

Mindsteprisen er 1300 kr plus porto, men kom gerne med et realistisk bud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

signe.

hvorfor sælges den? Hvor er du fra i landet?

Anmeld

5. april 2011

Sismofytten

@ Signe.: Den sælges, fordi jeg er faldet pladask for en Iphone4. Men har været meget glad for den. Og troede faktisk, at jeg skulle have denne telefon de næste mange år. Men jeg er bare lidt for meget telefon-nørd, og bliver nødt til at eje en Iphone4.

Jeg er fra Nordjylland, men kan jo sagtens sende den. Med forsikret pakke koster det 75 kr at sende den.

Sismofytten

Anmeld

5. april 2011

signe.

Sismofytten skriver:

@ Signe.: Den sælges, fordi jeg er faldet pladask for en Iphone4. Men har været meget glad for den. Og troede faktisk, at jeg skulle have denne telefon de næste mange år. Men jeg er bare lidt for meget telefon-nørd, og bliver nødt til at eje en Iphone4.

Jeg er fra Nordjylland, men kan jo sagtens sende den. Med forsikret pakke koster det 75 kr at sende den.

Sismofytten

jeg er selv fra farsø, med familie oppe i nærheden af blokhus.. det fordi jeg er mest til det med at se telefonen og aflevere pengene personligt.. når det drejer sig om så mange penge

Anmeld

5. april 2011

Sismofytten

Det kan jeg godt forstå. Jeg bor i Hjallerup.

Jeg har også mobilen til salg på Trendsales, så hvis du er på der, kan du evt komme med derind og byde..??

Med mindre du siger, at du gerne vil købe den nu?

Sismofytten

Anmeld

7. april 2011

Sismofytten

Telefonen er SOLGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.