Jeg har lige fået en dårlig nyhed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Anonym trådstarter

Som om det ikke er nok med alt det andet vi går og slås med herhjemme.

Jeg forsvandt en kort overgang for ikke så længe siden herinde, så ved de fleste nok hvem jeg er...

O røg ned i et hul efter hans fars død både pga. det, men osse pga. ting der dukkede op fra fortiden, som var blevet mere eller mindre fortrængt, hvilket gør, at han savner hans far endnu mere. Han har søgt om psykologhjælp, men fået afslag. Hans depression er noget der tærer på os begge, heldigvis bemærker vores datter det ikke... Virker det i hvert fald ikke til. Så nu har jeg bedt om at han kan få henvisning til psykiater, men det er spørgsmålet om han så kan finde ud af samtale eller om han er mest interesseret i medicin... Men vi bliver nødt til at prøve! For han kan ikke selv komme ud af det, og jeg kan ikke hjælpe ham, selv om jeg prøver.

Jeg har derfor klaret det meste som omhandler vores datter. Nu er jeg jo så gravid og har bækkenløsning, så nu bliver han nødt til at tage fat, og det gør han da osse. Bækkenløsningen er osse deprimerende for os begge..

Og så er der det der som jeg går og slås med, som jeg ikke kan tale om, som virkelig tærer på mine kræfter.

Og i dag fik jeg så lige afslag på min klage over afslaget på
førtidspension, og SKAL i afklaring, selv om jeg har papir på fra både
psykolog og psykiater, at jeg bliver mere syg af det.

Suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

Som om det ikke er nok med alt det andet vi går og slås med herhjemme.

Jeg forsvandt en kort overgang for ikke så længe siden herinde, så ved de fleste nok hvem jeg er...

O røg ned i et hul efter hans fars død både pga. det, men osse pga. ting der dukkede op fra fortiden, som var blevet mere eller mindre fortrængt, hvilket gør, at han savner hans far endnu mere. Han har søgt om psykologhjælp, men fået afslag. Hans depression er noget der tærer på os begge, heldigvis bemærker vores datter det ikke... Virker det i hvert fald ikke til. Så nu har jeg bedt om at han kan få henvisning til psykiater, men det er spørgsmålet om han så kan finde ud af samtale eller om han er mest interesseret i medicin... Men vi bliver nødt til at prøve! For han kan ikke selv komme ud af det, og jeg kan ikke hjælpe ham, selv om jeg prøver.

Jeg har derfor klaret det meste som omhandler vores datter. Nu er jeg jo så gravid og har bækkenløsning, så nu bliver han nødt til at tage fat, og det gør han da osse. Bækkenløsningen er osse deprimerende for os begge..

Og så er der det der som jeg går og slås med, som jeg ikke kan tale om, som virkelig tærer på mine kræfter.

Og i dag fik jeg så lige afslag på min klage over afslaget på
førtidspension, og SKAL i afklaring, selv om jeg har papir på fra både
psykolog og psykiater, at jeg bliver mere syg af det.

Suk

For helvede altså...

Hvorfor skal livet bare være så stjernehårdt i nogle tilfælde? 
Siges det ikke, at livets svære stunder gives til dem, der kan håndtere det? 

Måske er der en grund til, at det lige netop er jer, der er ramt? 

Jeg sender i hvert fald knus, kram og varme tanker!!

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

For helvede altså...

Hvorfor skal livet bare være så stjernehårdt i nogle tilfælde? 
Siges det ikke, at livets svære stunder gives til dem, der kan håndtere det? 

Måske er der en grund til, at det lige netop er jer, der er ramt? 

Jeg sender i hvert fald knus, kram og varme tanker!!

Tusind tak skal du have.

Jo, jeg håber da kun at det gives til dem der kan klare det,men det føles skisme ikke altid sådan.

Jeg er bare glad for jeg har min datter! Hun gør livet værd at leve, og min familie!

Anmeld

5. april 2011

otlitrom

Årh nej altså, det er sgu da noget pis, sagt på godt jysk!

Stort kram.. Gode råd har jeg desværre ingen af, men nu ved du jeg har læst med og tænker på jer!

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Årh nej altså, det er sgu da noget pis, sagt på godt jysk!

Stort kram.. Gode råd har jeg desværre ingen af, men nu ved du jeg har læst med og tænker på jer!

Tak, det er jeg osse glad for! Gode råd er jeg ikke sikker på findes i dette tilfælde, så det regnede jeg heller ikke med..

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

PIS OG LORT og fåååking TRÆLS!!!!!

ja det var bare det jeg ville sige, og så sende en million knus og kram

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

PIS OG LORT og fåååking TRÆLS!!!!!

ja det var bare det jeg ville sige, og så sende en million knus og kram

Tak, ja det er noget værre p*s!!!

Anmeld

5. april 2011

Ida.

ØV

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

idamaria83 skriver:

ØV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.