30+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Mother-love

Baby-støv skriver:

flot baby hule...  Jeg synes ikk de er så slemme. det kunne da have været meget værre... De ses næsten ikke...

takker ja det er rigtig det kunne være meget værre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

2babygirls

michelledam skriver:

tak hi hihihi kan stræk mærker sidde et godt sted? tænker dem på siden ikke er så slemme men tilgengæld er mine lår og min røv blevet godt spækket med strækmærker  men det må jeg jo bare prøve og gøre noget ved når jeg har født.. 

Tror dem i siden ser folk ikke så meget som dem på maven..

Men ja, de skulle efter sigende blive meget små og fine hvide en dag.. Har nogle små bitte streger som kun blev hvide omkring navlen, men der var det jo også virkelig spændt op, og så kom de først da jeg gik over tid.. nitten

Anmeld

5. april 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Tror dem i siden ser folk ikke så meget som dem på maven..

Men ja, de skulle efter sigende blive meget små og fine hvide en dag.. Har nogle små bitte streger som kun blev hvide omkring navlen, men der var det jo også virkelig spændt op, og så kom de først da jeg gik over tid.. nitten

hehe ja det er da total nitten.. men igen hvis de er hvide lægger man jo heller ikke mærke til dem.. havde nogle hvide på mine lår fra da jeg kom i pubeteten, fordi mine hofter blev bredere. men dem så man jo ikke.... så hvis de strækmærker man har nu også bliver hvide, gør det jo heller ikke så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.