30+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.521 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Mother-love

puha synes godt nok jeg er kæmpe efterhånden. det er godt nok også hårdt nu synes jeg... og nu er strækmærkerne også rigtig begyndt at blive til mange Men igen så kommer der heldigvis noget godt ud af det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

2babygirls

michelledam skriver:

puha synes godt nok jeg er kæmpe efterhånden. det er godt nok også hårdt nu synes jeg... og nu er strækmærkerne også rigtig begyndt at blive til mange Men igen så kommer der heldigvis noget godt ud af det

Sikke en flot mave  og pyt med de få strækmærker, de sidder et godt sted

Anmeld

5. april 2011

Muhmi

SÅ fin!!

Anmeld

5. april 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Sikke en flot mave  og pyt med de få strækmærker, de sidder et godt sted

tak hi hihihi kan stræk mærker sidde et godt sted? tænker dem på siden ikke er så slemme men tilgengæld er mine lår og min røv blevet godt spækket med strækmærker  men det må jeg jo bare prøve og gøre noget ved når jeg har født.. 

Anmeld

5. april 2011

Mother-love

Muhmi skriver:

SÅ fin!!

mange tak

Anmeld

5. april 2011

Lotus86

Rigtig fin mave

Anmeld

5. april 2011

Mother-love

Lotus86 skriver:

Rigtig fin mave

takker

Anmeld

5. april 2011

tingimor

super fin baby-mave min strækmærker sider lige som dine og ja det ikke fedt men håber bare på de ikke sætter sig på helle maven. men hvis det sker så der jo desvære ikke noget at gøre ved det  gør det jo for vore lille spir 

Anmeld

5. april 2011

twinny

flot baby hule...  Jeg synes ikk de er så slemme. det kunne da have været meget værre... De ses næsten ikke...

Anmeld

5. april 2011

Mother-love

tingimor skriver:

super fin baby-mave min strækmærker sider lige som dine og ja det ikke fedt men håber bare på de ikke sætter sig på helle maven. men hvis det sker så der jo desvære ikke noget at gøre ved det  gør det jo for vore lille spir 

takker og ja sådan har jeg det godt... håber da heller ikke de kommer på hele maven.. men selvfølgelig er det jo det værd for en lille guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.