Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
puha synes godt nok jeg er kæmpe efterhånden. det er godt nok også hårdt nu synes jeg... og nu er strækmærkerne også rigtig begyndt at blive til mange Men igen så kommer der heldigvis noget godt ud af det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michelledam skriver: puha synes godt nok jeg er kæmpe efterhånden. det er godt nok også hårdt nu synes jeg... og nu er strækmærkerne også rigtig begyndt at blive til mange Men igen så kommer der heldigvis noget godt ud af det
Sikke en flot mave og pyt med de få strækmærker, de sidder et godt sted
SÅ fin!!
Tina&Martin skriver: Sikke en flot mave og pyt med de få strækmærker, de sidder et godt sted
tak hi hihihi kan stræk mærker sidde et godt sted? tænker dem på siden ikke er så slemme men tilgengæld er mine lår og min røv blevet godt spækket med strækmærker men det må jeg jo bare prøve og gøre noget ved når jeg har født..
Muhmi skriver: SÅ fin!!
mange tak
Lotus86 skriver: Rigtig fin mave
Rigtig fin mave
takker
super fin baby-mave min strækmærker sider lige som dine og ja det ikke fedt men håber bare på de ikke sætter sig på helle maven. men hvis det sker så der jo desvære ikke noget at gøre ved det gør det jo for vore lille spir
flot baby hule... Jeg synes ikk de er så slemme. det kunne da have været meget værre... De ses næsten ikke...
tingimor skriver: super fin baby-mave min strækmærker sider lige som dine og ja det ikke fedt men håber bare på de ikke sætter sig på helle maven. men hvis det sker så der jo desvære ikke noget at gøre ved det gør det jo for vore lille spir
takker og ja sådan har jeg det godt... håber da heller ikke de kommer på hele maven.. men selvfølgelig er det jo det værd for en lille guldklump
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128