Thailand/tatovering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Pullemulle

Baby-støv skriver:

jeg ville ikke gøre det.... grundet af hygiejnen.... Og min fætter fik lavet en i tyrkiet, farven faldt så hurtigt også han skulle alligevel hjem og have tegnet den op også blev det lige så dyrt...

Jeg ville sparer ekstra op og få den lavet i DK...

Hmm.. Er du sikker på at det med farven ikke er ligesom herhjemme? Altså, mange får dem jo tegnet op fordi den jo ikke forbliver lige så skarp i farven som ny.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

twinny

Pullemulle skriver:

Hmm.. Er du sikker på at det med farven ikke er ligesom herhjemme? Altså, mange får dem jo tegnet op fordi den jo ikke forbliver lige så skarp i farven som ny.

både min fætter og onkel fik tatto dernede og de faldt alt for hurtigt i farven.... jeg ville simpelhen ikk turde.. også pga a smitte for leverbetændelse osv.... Og det er der meget a i thailand.

Mine tusser har jeg fået lavet i Dk og jeg har ikk fået tegnet dem op. de er stadigvæk perfekte...

Anmeld

5. april 2011

Pullemulle

Malonde1985 skriver:

Min bror og hans kæreste fik lavet nogle super flotte tatoveringer da de var i Thailand for nylig! De var inde hos en ordentlig tatovør og der har ingen problemer været.. Så det er jo op til selv hva du vil :-)..

Hvor i Thailand var de, og ved du hvilken tatovør det var? Og hvilken slags tatovering var det (Billede, skrift....)? Var de gode til at tegne den eller havde de selv et billede med hvordan den skulle se ud?

Anmeld

5. april 2011

Pullemulle

Baby-støv skriver:

både min fætter og onkel fik tatto dernede og de faldt alt for hurtigt i farven.... jeg ville simpelhen ikk turde.. også pga a smitte for leverbetændelse osv.... Og det er der meget a i thailand.

Mine tusser har jeg fået lavet i Dk og jeg har ikk fået tegnet dem op. de er stadigvæk perfekte...

Hmm.. Jeg har også selv en veninde der fik lavet en i Thailand, jeg synes hendes er virkelig godt lavet. Hun har også fået tegnet den op for nylig, men kunne ikke se grunden til det da jeg ikke syntes den trængte til det..

Anmeld

5. april 2011

twinny

Pullemulle skriver:

Hmm.. Jeg har også selv en veninde der fik lavet en i Thailand, jeg synes hendes er virkelig godt lavet. Hun har også fået tegnet den op for nylig, men kunne ikke se grunden til det da jeg ikke syntes den trængte til det..

i dk er de fleste stedet gratis a få tegnet op efter 3 måneder så bliver de pæneste ligemeget hvad. de bliver bare flottere...

Men det er jo selvfølgelig dit valg, jeg ville bare ikk gøre det... for selvom det er et fint sted (dernede) kan det slet ikk leve om til de standarder de gode tattos butikker der er herhjemme.

Men held og lykke med det.

Anmeld

5. april 2011

Dinna88

Pullemulle skriver:

Det jeg har i tankerne er noget i stil med dette *se billede* i siden, fra omkring bh'en til begyndelsen af låret

Okay. Bestemt en af de nemme. Ville dog aldrig gøre det selv. Gå hellere til en lærlingherhjemme, hvis det skaæ være billigt.

Anmeld

5. april 2011

Williams'Mor

Hej med dig!!!

Hygiejnen er helt o.k, MEN du skal virkelig finde et ordenligt sted at få det lavet.
Jeg fik lavet begge mine dernede. Og jeg fortryder virkelig den ene.
Den er blevet lavet på min læn. Den er bare rigtig skæv!! (Det er et hjerte med en masse "tribual"streger ud til siderne. Stregerne på den ene side er bare herre tynde og så er der så dem på den anden side som bare er herre tykke :-(( Det rigtig meget øv!! Prisen var så heller ikke særlig høj!!! Jeg gav 600 kr. for begge mine 2 tattos (den ene lille, den anden mellemstor) . Så sørg for at find et sted hvor de gør det ORDENLIGT!!

Anmeld

5. april 2011

Dinna88

Noget helt andet er - du kan gøre det super billigt herhjemme. Mange lærlinge tager mellem 500-700 kr i timen, og så er der de rullende shops, der er på markeder osv. De er også ofte billige - nogle af de er anerkendte.

Anmeld

5. april 2011

mor til 2 skønne piger .

Pullemulle skriver:

Jeg står i den situation at jeg både vil have tatovering og på ferie til Thailand når jeg fylder 18 (stadig knap et år til) og dermed kan. Jeg er igang med at spare op, det går ikke så hurtigt men det går. Problemet er bare at begge dele koster ret mange penge.

Er der nogen af jer der har erfaringer med at få lavet tatoveringer i Thailand? Det er jo en del billigere at få den lavet der så kunne spare mange penge ved at "slå det sammen", men ville i stole på at det blev lavet ordentligt?

Håber i kan hjælpe

jeg har 3 tatoveringer og ville personligt ikke få nogle lavet en tatovering andre steder end i danmark ,da jeg har set nogle rigtig uheldige nogle .

Anmeld

5. april 2011

tinasmor

Nu ville jeg aldrig selv blive tatoveret hverken i DK eller andre steder Men hvis jeg skulle ville jeg aldrig i livet vælge at gøre det et eller sted man ikke kender noget til, bare for at spare nogle tusind kr. Af alle de ting du nogle sinde kommer til at købe, så er denne ene ting jo netop noget du vil have ALTID. Så jeg ville da klart hellere betale f.eks 6000 kr. end f.eks 2000 kr. for noget som man bag efter ikke ville kunne gøre noget ved. Havde jeg ikke pengene ville jeg helt klart vente, det kan jo også være at du om nogle år så har skriftet smag mht til hvilken tatovering eller måske helt har ombestemt dig.

Jeg læste et sted, at der pt i DK bliver tjent flere penge på at folk få fjernet tatoveringer end på at lave tatoveringer.

Under alle omstændigheder, så håber jeg, at du får noget du bliver glad for. God tur til Thailand når du når der til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.