Thailand/tatovering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.931 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Pullemulle

Jeg står i den situation at jeg både vil have tatovering og på ferie til Thailand når jeg fylder 18 (stadig knap et år til) og dermed kan. Jeg er igang med at spare op, det går ikke så hurtigt men det går. Problemet er bare at begge dele koster ret mange penge.

Er der nogen af jer der har erfaringer med at få lavet tatoveringer i Thailand? Det er jo en del billigere at få den lavet der så kunne spare mange penge ved at "slå det sammen", men ville i stole på at det blev lavet ordentligt?

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Loa

Pullemulle skriver:

Jeg står i den situation at jeg både vil have tatovering og på ferie til Thailand når jeg fylder 18 (stadig knap et år til) og dermed kan. Jeg er igang med at spare op, det går ikke så hurtigt men det går. Problemet er bare at begge dele koster ret mange penge.

Er der nogen af jer der har erfaringer med at få lavet tatoveringer i Thailand? Det er jo en del billigere at få den lavet der så kunne spare mange penge ved at "slå det sammen", men ville i stole på at det blev lavet ordentligt?

Håber i kan hjælpe

Jeg har fået lavet en tatovering i thailand.

Selvfølgelig skal man sørge for at stedet er ordenligt, fuldstændig ligesom herhjemme. Prisen var billigere, dog var min heller ikke så stor. Mit indtryk var at hygiejne var helt ok, jeg har i hvert fald ikke haft problemer med min....

Anmeld

5. april 2011

Dinna88

Pullemulle skriver:

Håber i kan hjælpe

Jeg bliver kun tatoveret af tatovører jeg kender til og som har et godt ry - så derfor ville jeg aldrig nogensinde i hele mit liv blive tatoveret dernede, hvis ikke jeg fandt tatovøren inden jeg tog derned. Jeg vil ikke bare gå ind til en random gut. Og nu er det jo også sådan at kvaliteten går hånd i hånd med ventetid, når det kommer til en anerkendt tatovør.

Hvad skal du have tatoveret? Det har jeg noget at skulle sige i forhold til om den bliver pæn. Er det en simpel tatovering der er lidt "almen" så er det jo nemmere at få en flot en, frem for hvis det f.eks. er et portræt. 

Anmeld

5. april 2011

twinny

jeg ville ikke gøre det.... grundet af hygiejnen.... Og min fætter fik lavet en i tyrkiet, farven faldt så hurtigt også han skulle alligevel hjem og have tegnet den op også blev det lige så dyrt...

Jeg ville sparer ekstra op og få den lavet i DK...

Anmeld

5. april 2011

Malonde1985

Min bror og hans kæreste fik lavet nogle super flotte tatoveringer da de var i Thailand for nylig! De var inde hos en ordentlig tatovør og der har ingen problemer været.. Så det er jo op til selv hva du vil :-)..

Anmeld

5. april 2011

Mette+Mathias

Jeg ville vente med en af tingene til jeg havde sparet pengene op.

En tatovering er jo - temmelig - permanent, så derfor ville jeg tage Thailands-turen først, du kan jo nå at ændre mening om hvad tatoveringen skal forestille eller om du overhovedet skal have en, når du lige får et år eller 2 mere til at tænke over det.

Anmeld

5. april 2011

BabyMus

Håber i kan hjælpe

Både min fætter og kusine er blevet tatoveret i Thailand. Min fætter er ikke fyldt 18 endnu, men det er der åbenbart ikke nogne regler for derovre. Hans fylder hele hans ene side, temlig stor. Men de har ikke haft nogle problemer nogle af dem.

Anmeld

5. april 2011

lounika

Pullemulle skriver:

Håber i kan hjælpe

hej .. jeg fik selv lavet en sidete år i tyrkiet som alle siger det fatter jeg ik du tør.. men fat et fint sted så også nogle steder jeg ikke ville ind.. men det kan man jo nemt se..

jeg skulle have givet 6500 kr her hjemme for den men gave 2200 der ned så det n go pris ...0)

og jeg er så glad for den og den er så så fin..

Anmeld

5. april 2011

Pullemulle

Dinna88 skriver:

Jeg bliver kun tatoveret af tatovører jeg kender til og som har et godt ry - så derfor ville jeg aldrig nogensinde i hele mit liv blive tatoveret dernede, hvis ikke jeg fandt tatovøren inden jeg tog derned. Jeg vil ikke bare gå ind til en random gut. Og nu er det jo også sådan at kvaliteten går hånd i hånd med ventetid, når det kommer til en anerkendt tatovør.

Hvad skal du have tatoveret? Det har jeg noget at skulle sige i forhold til om den bliver pæn. Er det en simpel tatovering der er lidt "almen" så er det jo nemmere at få en flot en, frem for hvis det f.eks. er et portræt. 

Det jeg har i tankerne er noget i stil med dette *se billede* i siden, fra omkring bh'en til begyndelsen af låret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2011

Pullemulle

Loa skriver:

Jeg har fået lavet en tatovering i thailand.

Selvfølgelig skal man sørge for at stedet er ordenligt, fuldstændig ligesom herhjemme. Prisen var billigere, dog var min heller ikke så stor. Mit indtryk var at hygiejne var helt ok, jeg har i hvert fald ikke haft problemer med min....

Hvor i Thailand var du? Og vil du anbefale ligepræcis den tatovør?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.