Hvor bliver min periode af!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Fjordside

Min mens har været lidt ureglmæssig de sidste par gange og det gør mig ret frustreret. Jeg vil gerne være gravid.. Men jeg tør ikke tro på det er sket denne gang, hvis jeg skal have min periode i denne omgang - så kom nu! Så jeg kan få det overstået! :/ Jeg har en aftale med min kæreste om at jeg ikke må teste endnu, jeg skal lige vente et par dage endnu.. Men øv jeg synes det er ulideligt!

Arrrgh! - skulle bare lige ud med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

NilleG

Fjordside skriver:

Min mens har været lidt ureglmæssig de sidste par gange og det gør mig ret frustreret. Jeg vil gerne være gravid.. Men jeg tør ikke tro på det er sket denne gang, hvis jeg skal have min periode i denne omgang - så kom nu! Så jeg kan få det overstået! :/ Jeg har en aftale med min kæreste om at jeg ikke må teste endnu, jeg skal lige vente et par dage endnu.. Men øv jeg synes det er ulideligt!

Arrrgh! - skulle bare lige ud med det!

hvornår skal du teste?? Kender følesen jeg har købt mig fattig i teste og min kæreste synes jeg er sindsyg!!

Anmeld

8. april 2011

Ellim

Ejh puha - det kender jeg ALT for godt.. Pisse iriterende.. Min mens og også mega ureglmæssig, og så er det svært at regne på ÆL..

Håber nu alligevel t den er der denne gang

Anmeld

8. april 2011

Pernille84

Øv hvor jeg bare kender det alt for godt  Min mens er på alt fra 28 dage til 34 dage, det er aldrig til at regne med hvornår den er der!

Anmeld

8. april 2011

Fjordside

NilleG skriver:

hvornår skal du teste?? Kender følesen jeg har købt mig fattig i teste og min kæreste synes jeg er sindsyg!!

Uh jeg fik en positiv test i onsdags, så jeg svæver på en sky Åh så dejligt!

Anmeld

8. april 2011

Fjordside

Ellim skriver:

Ejh puha - det kender jeg ALT for godt.. Pisse iriterende.. Min mens og også mega ureglmæssig, og så er det svært at regne på ÆL..

Håber nu alligevel t den er der denne gang

Den var der også denne gang! Fik en positiv test ved lægen i onsdags! Er så lykkelig!

Anmeld

8. april 2011

Fjordside

Pernille84 skriver:

Øv hvor jeg bare kender det alt for godt  Min mens er på alt fra 28 dage til 34 dage, det er aldrig til at regne med hvornår den er der!

Det er mega irriterende med ureglmæssige perioder! Jeg var dog alligevel så heldig at den var positiv denne gang

Anmeld

8. april 2011

Pernille84

Fjordside skriver:

Det er mega irriterende med ureglmæssige perioder! Jeg var dog alligevel så heldig at den var positiv denne gang

Dejligt stort tillykke

Nu er det 10 måned vi prøvet, så det kommer til at tage tid denne gang æv æv...

Anmeld

8. april 2011

Pernille84

Pernille84 skriver:

Dejligt stort tillykke

Nu er det 10 måned vi  har prøvet, så det kommer til at tage tid denne gang æv æv...

Anmeld

8. april 2011

Fjordside

Pernille84 skriver:

Dejligt stort tillykke

Nu er det 10 måned vi prøvet, så det kommer til at tage tid denne gang æv æv...

Det er jeg ked af at høre! Håber snart den er der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.