Var til scanning igår (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Miss HH

katrine7 skriver:

Jeg blev scannet så tidligt, fordi de var i tvivl om, at jeg kunne ha været udsat for stråling mens jeg var gravid

Hej Katrine

Tak for svar. Min veninde blev også scannet tidligt fordi hun havde meget ondt (hun mente bare jeg skulle gå ned og sige det samme hvis jeg rigtig gerne ville scannes, meen det kunne jeg nu ikke få mig selv til). Er bare SÅ spændt på at se liv inde i min mave og høre om den lille er sund og rask, tror ikke jeg er rolig før jeg får det at vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Thereseh

Josephinesmor skriver:

hey piger, jeg var til scanning igår, og hvad ser i på billedet?

er der to? lægen var usikker og sagde han mente det var blommesækken?... og hvad er det?

Jeg synes jeg ser to.... Da jeg var til tidlig scanning, var der tydeligt billede af blommesækken, og på mit billede var den meget mindre end fostret (blommesækken forsvinder omkring uge 12), og kuglerund.... Men altså, ved ikke om blommesække kan se forskellige ud. 

Anmeld

13. april 2011

Josephinesmor

Hej Piger, jeg tog billedet med til lægen og fik 2 læger til at kigge på det og de mener umiddelbart der er to ved slet ikke hvordan jeg skal reagere og er stadig lidt i chok.. hvis der virkelig er to. skal til en scanning igen her slutningen af april/ starten af maj måned for at være helt sikker på om der er en eller to.

men lige meget hvor mange der er så er de ønsket

Anmeld

13. april 2011

4kløver

Josephinesmor skriver:

Hej Piger, jeg tog billedet med til lægen og fik 2 læger til at kigge på det og de mener umiddelbart der er to ved slet ikke hvordan jeg skal reagere og er stadig lidt i chok.. hvis der virkelig er to. skal til en scanning igen her slutningen af april/ starten af maj måned for at være helt sikker på om der er en eller to.

Tillykke det er da vildt

Anmeld

13. april 2011

Krussedulle

Har kun lige skimmet de andre svar på første side 

men jeg vil da bestemt mene at der er 2! blommesækken ligner blot en cirkel altså en sort bold med en hvid kant (hvis du forstår)   Og dit billed ligner bestemt 2 små spunke!

Tillykke med det!

til dig..

Anmeld

13. april 2011

Drømme

Ej, hvor er det spændende
Held og lykke med det - og tillykke med graviditeten

Anmeld

25. april 2011

Maalene

Josephinesmor skriver:

Måske jeg har overset noget, men har I fundet ud af, om der gemmer sig 1 eller 2?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.