Var til scanning igår (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Kofoed.

Josephinesmor skriver:

ja!!!! ej... altså først så man den ene "klat" og viste et blink, og så scannede han videre og ser så en "klat" til og kan se svagt noget der blinker.. så spurgte jeg om der var to og han sagde det kunne han ikke helt se men han mente det var blommesækken... ja jeg ved ikke.. er helt forvirret.. hvordan kan man se om det er enæggede ?

Fordi de ligger i samme moderkage (mørke område), det kan tveæggende ikke.

Jeg venter tveæggende. Her er et billed af dem fra 8. uge (7+5, vender på hovedet). Der kan du se, at der er en tydelig hvid streg imellem. Men hvis du kigger på baby-støv's billeder, er der en meget lille tynd og utydelig streg imellem dem, hendes er enæggende. Håber du fortår.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Kofoed.

Josephinesmor skriver:

hey piger, jeg var til scanning igår, og hvad ser i på billedet?

er der to? lægen var usikker og sagde han mente det var blommesækken?... og hvad er det?

Vi er nysgerrige, hvor mange var/er der?

Anmeld

12. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Vi er nysgerrige, hvor mange var/er der?

jaah jeg ville også gerne høre...

Anmeld

12. april 2011

PsychedeliC

Jeg synes det ligner et par enægget . Men jeg er ikke læge-ting.

Har i fundet ud af noget?

Anmeld

12. april 2011

Aprilmor11

Josephinesmor skriver:

hey piger, jeg var til scanning igår, og hvad ser i på billedet?

er der to? lægen var usikker og sagde han mente det var blommesækken?... og hvad er det?

Hvad uge er du i ? For jeg har et scanningsbilled fra uge 7 af, og der er der tydeligt kun en .. Spirren er på størrelse med de 2 på dit billed ..

Jeg ville umiddelbart gætte på at der er 2

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

12. april 2011

Miss HH

Ej hvor spændende  og stort tillykke uanset om der er en eller to

Hvad kan det være i bliver scannet så tidligt?? (siger en meget utålmodig gravid som venter på den første scanning på torsdag )

Anmeld

12. april 2011

katrine7

Jeg var også til scanning i uge 5 eller 6, og der kunne de også se den der blommesæk, men er næsten sikker på, at min slet ikke var så stor som din (altså baby var, men ikke den sæk der)

Så jeg er skam også nysgerrig!

Anmeld

12. april 2011

katrine7

Hybjerg skriver:

Ej hvor spændende  og stort tillykke uanset om der er en eller to

Hvad kan det være i bliver scannet så tidligt?? (siger en meget utålmodig gravid som venter på den første scanning på torsdag )

Jeg blev scannet så tidligt, fordi de var i tvivl om, at jeg kunne ha været udsat for stråling mens jeg var gravid

Anmeld

12. april 2011

Caroline86

ja, jeg synes altså også den ser for stor ud til at være blommesækken

Til sammenligning kan du få lov at se mit billede fra jeg var 7+2...

Mellem +'erne kan du se Laura... på hendes venstre side går der en hvid "streg" som så ender i en hvid kugle ovre på venstre væg.. Det er blommesækken (kuglen altså) Kan du fornemme det?

Jeg er spændt på at høre hvad I har fundet ud af... det er jo ved at være nogle dage siden nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

katrine7

Caroline86 skriver:

ja, jeg synes altså også den ser for stor ud til at være blommesækken

Til sammenligning kan du få lov at se mit billede fra jeg var 7+2...

Mellem +'erne kan du se Laura... på hendes venstre side går der en hvid "streg" som så ender i en hvid kugle ovre på venstre væg.. Det er blommesækken (kuglen altså) Kan du fornemme det?

Jeg er spændt på at høre hvad I har fundet ud af... det er jo ved at være nogle dage siden nu

Sådan så min også ud, så vidt jeg husker, så er godt nok spændt på nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.