ih du er sød...men jeg har med vilje holdt min mund!
Truckkortet kunne jeg jo ikke få bekræftet om de ville betale, så det må lige komme i glemmebogen i første omgang...surt at systemet er sådan skruet sammen!
nå men jeg røg jo så ned på den her famøse bistandshjælp...som man ikke kommer nogen vejne med, og den 27 skal jeg til aktiveringssamtale...som om jeg ikke gider lave noget

på mig virker det totalt åndsvagt at de nu vil have mig ud og tørre bagdel på den ældre generation...men sådan er livet åbenbart!
jeg snyder dem så...hvis jeg kan, desværre ringede Siemens til mig i går, og fortalte at noget var gået galt, så det er først efter nytår at de mangler folk..men at hun meget gerne ville beholde min ansøgning, da den var fin og brugbar...men ak og ve, det kan jeg ikke vente på!
Så i dag kære folkens, har jeg støvsuget nettet for jobs, søgt alt hvad søges kan, nogle pr. telefon og andre skriftligt!
og lige nu sidder jeg og venter på en meget spændene telefonsamtale...jeg er lige ved at dø af spænding, men vil ikke lige pt ud med mere info omkring det, før jeg har hørt nærmere!
jeg kan blot sige jeg lige har haft den fedeste samtale med en meget sød dame, som lød mere ivrig end mig...ha ha, og tænk det her job falder helt uden for hvad jeg normalt ville havde søgt!
så kryds lige jeres fingre for mig...ik!
sloggi, nu på vej ud af døren, stadig med mobilen lige ved hånden!