BM - hvordan gik det med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. oktober 2008

Ny mor

manden? - og jer? :-)
Håber det bedste for jer alle 3!
knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2008

birgittemarie

Hej søde Birgitte

Det gik godt. Han har lige været hos lægen igen i dag og fået en sygemelding og en henvisning til en psykolog, så han nu kan gå hjemme og pleje sig selv med god samvittighed.

Det går bedre med ham og jeg har det også fint, selvom jeg er lidt på overarbejde herhjemme... Men det gør nu ikke så meget, når man bare ved, der er en god grund til, at man selv skal klare det meste.

Jeg har længe tænkt på dig og villet spørge, hvordan det går med dig/jer nu, efter minibaby rejste tilbage til himlen igen?
Jeg håber sådan, at du har det nogenlunde?

Stort knus fra Birgitte - og tak fordi du spurgte

Anmeld

21. oktober 2008

Ny mor

birgittemarie skriver:

Hej søde Birgitte

Det gik godt. Han har lige været hos lægen igen i dag og fået en sygemelding og en henvisning til en psykolog, så han nu kan gå hjemme og pleje sig selv med god samvittighed.

Det går bedre med ham og jeg har det også fint, selvom jeg er lidt på overarbejde herhjemme... Men det gør nu ikke så meget, når man bare ved, der er en god grund til, at man selv skal klare det meste.

Jeg har længe tænkt på dig og villet spørge, hvordan det går med dig/jer nu, efter minibaby rejste tilbage til himlen igen?
Jeg håber sådan, at du har det nogenlunde?

Stort knus fra Birgitte - og tak fordi du spurgte

Kære BM

Hvor godt at høre at der er sat noget i værk med psykolog og mulighed for at være hjemme I skal jo passe på jer selv og hinanden i sådan en situation .!

Jo, tak jeg har det faktisk ok. På forunderlig vis, er vi ligesom afklaret med, at det var godt naturen tog valget (også selvom vi aldrig finder ud af hvad der var i vejen). Nogle vil måske synes det er fjollet, men jeg ringede til sygehuset og fik dem til at sende kopier af scanningsbillederne af den lille bønne. Det var rart for mig at se jeg virkelig havde været gravid i uge 13 og den lille så fin og normal ud udenpå. Efter jeg fik dem, kunne jeg ligesom lægge det bag mig, på mystisk vis! Tak fordi du spurgte
Kh Birgitte

Anmeld

21. oktober 2008

ivfmarie

Hey med jer begge Birgitter...

I skal da bare lige ha en kæmpe krams herfra!! I sidder begge der og får store ting til at virke som små bagateller - I er seje!
Jeg er glad for at I trods alt har skindet på næsen, og er ved godt humør.
Love u, guys!!

Marie

Anmeld

21. oktober 2008

ka li ja

ååhh jeg siger det samme som ivf!!

hvor skal vi være glade for hvad vi har

og hvor er i bare stærke!!

kæmpe krammer fra mig til jer

Anmeld

22. oktober 2008

birgittemarie

Det er i hvert fald ikke spor fjollet, at du fik sendt scanningsbillederne! Jeg kan så godt forstå, at det var vigtigt for dig at se den lille og se, at du virkelig havde været gravid med ham/hende. Det må være frygteligt at gå rundt og føle, at alt er væk af den lille og sådan et billede er i hvert fald et bevis på, at han/hun var her og at der er god grund til at have elsket og føle sorg ved at miste.
Jeg er rigtig, rigtig glad for at høre, at det har hjulpet dig også, så du/I har "fundet fred" med, at den lilles krop ikke var stærk nok til at vokse videre.
og mange tanker fra mig

Og Kalaha og Ivf: I er søde og stor krammer right back at you

Knus fra Birgitte

Anmeld

22. oktober 2008

Ny mor

IVF, KALUA , BM
Birgitte

Anmeld

22. oktober 2008

ka li ja

Ny mor skriver:

IVF, KALUA , BM
Birgitte

Anmeld

22. oktober 2008

Rasmine

Arj...
GRUPPEKRAM TIL HELE JULI SÅ!

Anmeld

22. oktober 2008

Loggidut

årrrrhhhh...må man være med

så sidder man her og skammer sig over at man hyler over en dum økonomi og dumme mennesker ude i verden...og i virkeligheden skal man være glad for det man har.

jeg er enig med dig ivf.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.