hva så ag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

ka li ja

jeg syntes bare at i allesammen skulle tage at komme ned til ag på torsdag!!! basta...

i´m ready to make some changes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Louise mortil4

linemus skriver:

Så prøv lige at ligne en mor med 4 børn

kender det.... nitte er det

Anmeld

11. april 2011

birgittemarie

Marco2 skriver:

Er de fleste busser ikke de der nye lave nogle som man selv kan komme ud og ind af med barnevogn?

Er selv begyndt at køre en del i bus efter jeg har fået smilla for det er så meget nemmere, og jeg har kun kørt i de der busser hvor man selv kan komme ind og ud. Og synes da at folk er rigtig flinke til at spørge om de skal hjælpe. Tag chancen 

Og hvis han kan sove indendørs har vi da en tremmeseng …

Jo DE FLESTE! Men TÆNK så, hvis jeg var så uheldig at stå der og blomstre, når den eneste høje bus den dag var på tur! Jeg har aldrig påstået, at det var rationalitet, der drev mig.

Men vi kommer i hvert fald så tidligt som overhovedet muligt og så ser jeg lige, om det bliver med eller uden barnevogn - og tusind tak for tilbud om lån af tremmeseng

Knus B, som glæder sig RITTIGRITTIG meget til at se jer!!!

Anmeld

12. april 2011

Marco2

Jeg skal nok købe pålæg, ost og frugt men er der én der gider komme med brød/boller?

AG

Anmeld

12. april 2011

Lene76

Marco2 skriver:

Jeg skal nok købe pålæg, ost og frugt men er der én der gider komme med brød/boller?

AG

jeps den fixer jeg....men jeg kommer jo ført når min sp har været her kl 10 så er der inden 11 ska vi ik osse ha kage???

Anmeld

12. april 2011

Marco2

Lene76 skriver:

jeps den fixer jeg....men jeg kommer jo ført når min sp har været her kl 10 så er der inden 11 ska vi ik osse ha kage???

Lyder godt. Er der én der tager sådan én med?

Anmeld

13. april 2011

ka li ja

jeg må ikke spise kage, så den hopper jeg lige over....

glæder mig til at se jer

Anmeld

13. april 2011

linemus

ka li ja skriver:

jeg må ikke spise kage, så den hopper jeg lige over....

glæder mig til at se jer

Har jeg helt misset noget? Jeg synes du er begyndt at lyde så sund? Jeg har studset over det før... Hvem er du? Og hvor har du gjort af Karina??!

Anmeld

14. april 2011

Marco2

Tuuusind tak for en dejlig dag.

Og tak for ny lækker frits.

Omend det jo ikke ligefrem var min selvtillid der blev boostet af at have sådan nogle tøzzer på besøg.

Men gode grin og ikke mindst gode citater, ikke BM? 

AG - nu med stort hoved, grå hår, pubeshår på hovedet mm …

Anmeld

14. april 2011

Lene76

Marco2 skriver:

Tuuusind tak for en dejlig dag.

Og tak for ny lækker frits.

Omend det jo ikke ligefrem var min selvtillid der blev boostet af at have sådan nogle tøzzer på besøg.

Men gode grin og ikke mindst gode citater, ikke BM? 

AG - nu med stort hoved, grå hår, pubeshår på hovedet mm …

hehe det var da et sødt ment at du havde fået et mindrre hovede hehe.....

Tak for en hyggelig dag.... det må vi helt sikkert gøre igen.... om en 3 mdr tid hehe  

Tak for den super fine frisure Karina  min kære mand syntes jeg var super lex, så det var jo fino

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.