hva så ag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

birgittemarie

Weee, jeg glæder mig!! Hvad skal jeg tage med? Ud over kolde kontanter... Og må jeg tage et barn med også? Ellers lader jeg bare begge blive hjemme hos min mor, men jeg tror, det kunne være meget praktisk, om jeg havde ét af dem med, hvis det er i orden? Jeg er dog stadig i vildrede om, hvorvidt jeg tør køre i bus selv med en barnevogn

Hvor lang tid er der afsat til seancen?

Kh B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Marco2

birgittemarie skriver:

Weee, jeg glæder mig!! Hvad skal jeg tage med? Ud over kolde kontanter... Og må jeg tage et barn med også? Ellers lader jeg bare begge blive hjemme hos min mor, men jeg tror, det kunne være meget praktisk, om jeg havde ét af dem med, hvis det er i orden? Jeg er dog stadig i vildrede om, hvorvidt jeg tør køre i bus selv med en barnevogn

Hvor lang tid er der afsat til seancen?

Kh B

Hvis du tager NM med kan jeg da bare holde Emily hjemme fra BH? SÅ kan de to piger lege?

Anmeld

9. april 2011

birgittemarie

Marco2 skriver:

Hvis du tager NM med kan jeg da bare holde Emily hjemme fra BH? SÅ kan de to piger lege?

Det kunne være rigtig hyggeligt! Det finder jeg lige hurtigt ud af. Jeg tænker så også lidt på, om jeg skulle putte Albert hjemme hos Mormor, men så kan vi bare først komme ved 12-13 tiden. Vil det være i orden?

Kh B

Anmeld

10. april 2011

Marco2

Det med tiden er noget Kalaha bestemmer. Men hvis det passer dig bedre kan du da bare tage ham med?

AG

Anmeld

10. april 2011

birgittemarie

Marco2 skriver:

Det med tiden er noget Kalaha bestemmer. Men hvis det passer dig bedre kan du da bare tage ham med?

AG

Tak . Det er bare nemmere, hvis jeg ikke skal have barnevognen ind i bussen - det har jeg lidt paranoia over, når jeg ikke har en hjælper med

Jeg finder ud af noget. Og NM vil rigtig gerne med og lege lidt med Emily.

Anmeld

10. april 2011

Marco2

Er de fleste busser ikke de der nye lave nogle som man selv kan komme ud og ind af med barnevogn?

Er selv begyndt at køre en del i bus efter jeg har fået smilla for det er så meget nemmere, og jeg har kun kørt i de der busser hvor man selv kan komme ind og ud. Og synes da at folk er rigtig flinke til at spørge om de skal hjælpe. Tag chancen 

Og hvis han kan sove indendørs har vi da en tremmeseng …

Anmeld

10. april 2011

Susan1978

nu husker i lige nogle før og efter billeder ik tøser..

Anmeld

10. april 2011

Lise

Jeg er også lige ved at DØ af misundelse. Mit hår kunne filemer også godt trænge til en kærlig hånd (saks), og damerne vil jeg jo altid gerne se

Anmeld

10. april 2011

Siber

åhhh jeg vil bo i Jylland!!

Jeg trænger i den grad til en forvandling. Jeg gider ikke ligne en mor der har 3 børn, der aldrig når at se sig i spejlet, og som altid har håret i hestehale!!! Jeg vil se lækker smækker ud!!

Kan I ikke komme til Norge

Anmeld

10. april 2011

linemus

Siber skriver:

åhhh jeg vil bo i Jylland!!

Jeg trænger i den grad til en forvandling. Jeg gider ikke ligne en mor der har 3 børn, der aldrig når at se sig i spejlet, og som altid har håret i hestehale!!! Jeg vil se lækker smækker ud!!

Kan I ikke komme til Norge

Så prøv lige at ligne en mor med 4 børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.