Nå, de damer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

CA

Marco2 skriver:

der er 19 der hat stemt... Er der virkelig 19 der gerne vil mødes i Århus én af de dage?? 

Tænker om der er nogen der stemmer som ikke skal med, hvis I forstår havd jeg mener … 

Håber ikke jeg formulerer mig så "forkert" at nogen bliver stødt …

Jeg er bare overrasket over antaallet. Troede slet ikke vi kunne komme på så mange.

Tænkte præcis det samme! 19 er mange!! Og så mange  er vi da ikke, er vi? Altså uden at det skal lyde forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Marco2

Mettemus skriver:

Ja, jubii - rigtig god ide Pia!

Jeg har sagt nej til de to første datoer, da vi skal have barnedåb hos mine forældre om søndagen, så regner ikke med at være i Århus de dage, men ALLE de andre dage er jeg siiiiimpelthen så klar

… var det ikke først i påsken? Troede vi skulle have dåb samtidigt? Du har jo lovet godt vejr til den dag så det regner vi da med 

Anmeld

5. april 2011

piadas

Marco2 skriver:

der er 19 der hat stemt... Er der virkelig 19 der gerne vil mødes i Århus én af de dage?? 

Tænker om der er nogen der stemmer som ikke skal med, hvis I forstår havd jeg mener … 

Håber ikke jeg formulerer mig så "forkert" at nogen bliver stødt …

Jeg er bare overrasket over antaallet. Troede slet ikke vi kunne komme på så mange.

Det har du egentlig ret i!

Anmeld

5. april 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

… var det ikke først i påsken? Troede vi skulle have dåb samtidigt? Du har jo lovet godt vejr til den dag så det regner vi da med 

Jo jeg ved da heller ikke lige hvad min ammehjerne har læst - jeg kan ALLE dage!

Og godt vejr d. 24/4 er stadig ON!

Anmeld

5. april 2011

Lene76

hmm nu er der afgivet 23 stemmer........ lyder da dejligt hvis vi blir så mange....

Jeg kan næsten alle dage.... minus de dage som er onsdag da det er mødregruppedag

Anmeld

5. april 2011

Angelspot

Jeg har lige læst indlægget og vil lige høre hvor mange i var sidste gang?

Jeg vil super gerne med, hvis jeg kan den dato det blir, men jeg vil ikke stemme hvis ikke jeg er 'velkommen', hvis i forstår mig ret

Er der  nogle bestemte som må komme med eller er det kun jer fra sidst?

Anmeld

5. april 2011

Sofia

Angelspot skriver:

Jeg vil super gerne med, hvis jeg kan den dato det blir, men jeg vil ikke stemme hvis ikke jeg er 'velkommen', hvis i forstår mig ret

Er helt sikker på at alle er mere end velkomne jeg skal nok lige få tjekket op på datoerne, er vist lidt presset i den periode, men vender tilbage! god aften til jer alle

Anmeld

5. april 2011

Marco2

Angelspot skriver:

Selvfølgelig må du komme med. Sidst var vi 8 (??) og det var rigtig hyggeliigt. 

At vi "kun" var 8 er nok derfor man undrer sig når der er 23 der har stemt …

Men hvis det bliver en dato jeg kan vil jeg glæde mig tl at møde dig … og Jer andre for var der jo kun alt for kort sidste gang.

AG

Anmeld

5. april 2011

piadas

Indtil videre ser det ud til, at det bliver tirsdag d. 26. april.

Vi kan lige se an til imorgen, så fastsætter vi datoen der. Jeg vil tro de fleste har stemt nu med så mange stemmer, der er givet, så det ændrer nok ikke så meget alligevel med en enkelt eller to stemmer, men vi kan lige vente til imorgen.

Alle fra 1. kvartal er selvfølgelig velkomne!

Anmeld

5. april 2011

Maria-s

Nu har jeg jo endelig OGSÅ en baby (om end en lidt hidsig en for tiden??) i mine arme + at vi flytter meget tættere på Århus (fra Herning til Ry) så NU vil vi også rigtig gerne med! Jeg er også helt klart mest til sidst på måneden så den 26. lyder som en fino dato

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.