Nå, de damer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke datoer kan I mødes?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.332 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. april 2011

piadas

Skal vi ikke snart mødes i Århus igen? Det var jo SÅÅÅ hyggeligt sidst, og nu er alle vist ved at have født!

Skal det være Slabberas-møde kl. 10 igen, eller hvad siger I? Jeg kender ikke Århus særlig godt, men jeg synes, det var fint der!

Jeg ved jo af gode grunde ikke hvilke dage, der passer jer bedst, men jeg har fundet nogle datoer, hvor jeg selv kan (som i JEG VIL MED), så stem på de dage I kan, så tager vi den dato, der får flest stemmer.

Sæt så mange krydser som muligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Marco2

Ja, det var hyggeligt. Men jeg VIL også være "rigtigt" med den her gang og sladre til vi ikke gider mere, istedet for at skulle gå efter en time. Så jeg er klar. Og slabberas er vel et godt sted til det.

Godt "initiv" 

AG

Anmeld

4. april 2011

CA

Jooo vi skal snart ses igen!

Synes det var vildt hyggeligt! Og jo, slapperas er t godt sted. Synes det var lækkert med så god plads!

Desværre kan jeg kun 2 af de datoer. Onsdag er vores mg dag...

Håååber jeg kan komme med!

Anmeld

4. april 2011

Marco2

Carina87 skriver:

Onsdag er vores mg dag...

Håååber jeg kan komme med!

Ditto. Onsdag er også vores MG dag.

Anmeld

4. april 2011

piadas

Jeg havde godt nok en ide om, at onsdag er MG-dag for mange. Jeg skal også selv have MG på onsdag for første gang, og det kunne meget vel være den dag, vi skal mødes fremover, så onsdag er jo nok udelukket!

Anmeld

5. april 2011

Mettemus

Ja, jubii - rigtig god ide Pia!

Jeg har sagt nej til de to første datoer, da vi skal have barnedåb hos mine forældre om søndagen, så regner ikke med at være i Århus de dage, men ALLE de andre dage er jeg siiiiimpelthen så klar

Anmeld

5. april 2011

AnneBJ

Jeg tror jeg melder pas i denne omgang Dels skal jeg ud af døren kl. 8 allerede med en baby som ingen rytme har, og dels en togtur på 5 kvarter... Det er vist lige ambitiøst nok endnu, men jeg er helt sikkert med på det lidt senere på året!!

Anmeld

5. april 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg tror jeg melder pas i denne omgang Dels skal jeg ud af døren kl. 8 allerede med en baby som ingen rytme har, og dels en togtur på 5 kvarter... Det er vist lige ambitiøst nok endnu, men jeg er helt sikkert med på det lidt senere på året!!

Æj, Anne vi skal jo se lille Felix, som sikkert er lillebitte ift. vores efterhånden kæmpebabyer!

Nej, jeg kan sagtens forstå dig, men det ser jo ud til, at det først bliver sidst i april, så der kan jo nå at ske meget hjemme hos jer, så du kan jo altid nå at fortryde!

Anmeld

5. april 2011

Diana...

Ja jeg er os klar men kun hvis det efter vi har fået børnepenge så jeg kan komme frem for som i ved er økonomien ikke lige det bedste her 

Men jeg håber det bliver efter onsdag så kan jeg også. 

Anmeld

5. april 2011

Marco2

der er 19 der hat stemt... Er der virkelig 19 der gerne vil mødes i Århus én af de dage?? 

Tænker om der er nogen der stemmer som ikke skal med, hvis I forstår havd jeg mener … 

Håber ikke jeg formulerer mig så "forkert" at nogen bliver stødt …

Jeg er bare overrasket over antaallet. Troede slet ikke vi kunne komme på så mange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.