Secrets skriver:
Ja, den går begge veje, men der er også rigtig mange herinde, som kan være meget grove, hvis det er en holdning, der går mod mængden. Og selvom der skal være plads til alle, er jeg ikke helt med på den der "Der skal være plads til os alle, så derfor må man opføre sig som det nu passer til ens personlighed" - Nu er det her IKKE henvendt til dig, bare så vi har det på plads, men jeg synes ikke man kan sige: "Ja, jeg er en total idiot overfor dig, men sådan er jeg bare, det må du acceptere". Så synes jeg i stedet man skal arbejde med sig selv, ens reaktionsmønstre og måden hvorpå man taler til andre mennesker. Det er aldrig af vejen med lidt almindelig venlighed og hensyn 
Som jeg har skrevet tidligere i denne tråd, så havde jeg er periode hvor jeg bestemt ikke var god til at holde tonen, og meget hurtig blev grim i munden fordi jeg hurtig blev provokeret. I forvejen har jeg altid haft en lidt hård måde at være på OG skrive på. Og efter at have såret nogen herinde, valgte jeg at holde en pause for at tænke mig lidt om......
Jeg har valg jeg ikke kan undvære baby.dk og derfor måtte jeg arbejde med min måde at skrive på.... Det gjorde jeg og vendte tilbage! Jeg kan stadig til tider være hård i munden (uden at mene noget personligt med det) men det kan folk jo ikke læse sig frem til.... Rom blev ikke bygget på en dag, så jeg kan stadig være lidt grov, men er opmærksom på det og det er trods alt en strart....
Anmeld