Fru Nielsen skriver:
Tror bare rigtig mange hurtig tager det som et angreb hvis man ikke lige er enig, også syntes folk man skriver SÅ grimt.... Også selvom man skriver i en pæn tone....
Og vi er bare ikke alle ens, og har alle forskellige måder at skrive/debatere på... Det syntes jeg der skal være plads til, uden man bliver anklaget for at være en sur skid.... Medmindre det selvfølgelig er direkte personligt man går imod folk...
Ja, den går begge veje, men der er også rigtig mange herinde, som kan være meget grove, hvis det er en holdning, der går mod mængden. Og selvom der skal være plads til alle, er jeg ikke helt med på den der "Der skal være plads til os alle, så derfor må man opføre sig som det nu passer til ens personlighed" - Nu er det her IKKE henvendt til dig, bare så vi har det på plads, men jeg synes ikke man kan sige: "Ja, jeg er en total idiot overfor dig, men sådan er jeg bare, det må du acceptere". Så synes jeg i stedet man skal arbejde med sig selv, ens reaktionsmønstre og måden hvorpå man taler til andre mennesker. Det er aldrig af vejen med lidt almindelig venlighed og hensyn 
Anmeld