Mavsen 28+2 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Mira0911

Lotus86 skriver:

Tusind tak Og i lige måde da, nu kan man da virkelig se noget, tiden er godt nok gået stærkt lige pludselig

Ja tiden flyver afsted nu... Snart halvvejs her... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Lotus86

kitty skriver:

Æiiiij, hvor ser du GODT ud! Og lækker i tøjet på overskuds-gravid måden!

Har du fået svar på den afskyelige glucosebelastningstest? Føj, jeg blev dålig efter min test. Det tog hele fredag at komme ovenpå igen

Måske jeg snart skulle tage billeder af bodega-vommen i aften. Det er vist ved at være en uge siden

Skal til JM torsdag, og er SÅ spændt på, hvad hun vurdere baby til Jeg kan ikke fået noget vægtskøn endnu. Jeg tror også jeg har en kæmpebaby i maven! Det føles i hver fald sådan!

Tusind tak søde Følte mig ellers på ingen måde særlig overskudsagtig den dag

Nej jeg har ikke hørt noget endnu, og satser på jeg intet høre de ville kun kontakte mig hvis der var noget... Men jeg synes bestemt heller ikke det var særlig morsomt. Sukkervandet var dog ikke så slemt som jeg havde frygtet, men da jeg var færdig og var kommet til København og skulle gå ned til arbejdet, der blev jeg bare super skidt, og virkelig virkelig svimmel, må ha' lignet en i en halv brandert, men det gik heldigvis over igen.

Jeg skal til jm i morgen, er også spændt på at høre hvad hun skønner ham til, og om hun er enig med 'scanningsmanden'

Ser frem til et mavebillede, og forhåbentlig et babyskøn

Anmeld

5. april 2011

Lotus86

MoarJ skriver:

Ja tiden flyver afsted nu... Snart halvvejs her... 

Ja det er helt utroligt, synes 9 mdr. virkede som uendelig lang tid, og nu er der lige pludselig snart kun 11 uger tilbage

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Lotus86 skriver:

Ja det er helt utroligt, synes 9 mdr. virkede som uendelig lang tid, og nu er der lige pludselig snart kun 11 uger tilbage

Det er ret spændende nu... 

Anmeld

5. april 2011

Lotus86

-Milla- skriver:

Ja, du ser sgu bare drøn godt ud søde, igen igen.
Jeg har været hos JM i dag, og lillemanden blev vurderet til at veje omkring 1100-1200. Jeg spurgte om det ikke var lidt ift. jeg er i 30. uge, men hun sagde det var meget fint, så.
Men hvis jeg når at bestille en tid til 3D-scanning i næste uge bliver jeg vel lidt klogere.

Tak Skal vi ikke også snart se nogle nye af dig?? Det er da ved at være lang tid siden

Gad vide om det er min baby der suger alle andres næring til sig... Haha... Det jo enormt at han er omkring 1500 gram i 28. uge, når din er 3-400 gram mindre 2 uger senere Tør slet ikke tænke på hvordan det ikke skal ende

Anmeld

5. april 2011

Bavianis

Lækker mave!

- Og kender godt "gammel kone-komplekset" ifm sofa-opstigning!

Anmeld

5. april 2011

-Milla-

Jo, det er vist ved at være tid, meeen synes trætheden fylder meget for tiden, så glemmer helt at få taget billeder.
Hehe ah mon dog, men ved ikke helt, hvor meget jeg skal regne med deres vurdering eftersom de kun mærker og så kommer med et bud.
Men det er da dejligt at vide man har en stor, dejlig og sund basse.
Både JM og den studerende syntes at min mave var så fin, og det var jo dejligt at høre.

Anmeld

5. april 2011

Maalene

Hvor er du bare flot

Anmeld

5. april 2011

Lotus86

Bavianis skriver:

Lækker mave!

- Og kender godt "gammel kone-komplekset" ifm sofa-opstigning!

Tak.. Og lækker mavs selv

Dejligt at høre jeg ikke er alene om at være et omvandrende alderdomshjem

Anmeld

5. april 2011

Lotus86

-Milla- skriver:

Jo, det er vist ved at være tid, meeen synes trætheden fylder meget for tiden, så glemmer helt at få taget billeder.
Hehe ah mon dog, men ved ikke helt, hvor meget jeg skal regne med deres vurdering eftersom de kun mærker og så kommer med et bud.
Men det er da dejligt at vide man har en stor, dejlig og sund basse.
Både JM og den studerende syntes at min mave var så fin, og det var jo dejligt at høre.

Din mave er altså også virkelig virkelig fin, så det kan jeg godt forstå de syntes

Ja trætheden har også for alvor meldt sin ankomst her, det er helt forfærdeligt faktisk, glæder mig godt nok til barsel nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.