Mavsen 28+2 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Lotus86 skriver:

Ej det kan hun ikke være bekendt

Jaah jeg glæder mig altså også helt vildt til han kommer, selvom jeg husker at nyde maven, så er jeg altså alligevel ved at være lidt utålmodig

ja helt ærligt... men hun ville gerne være med til sine forældres bryllup åbenbart  hehe... men det var hyggeligt....

Ja jeg var også utålmodig, til trods for at hun kom før tid.... Man er jo nysgerrig efter hvem man har i mavsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Lotus86

Mor til prinsessen :-) skriver:

ja helt ærligt... men hun ville gerne være med til sine forældres bryllup åbenbart  hehe... men det var hyggeligt....

Ja jeg var også utålmodig, til trods for at hun kom før tid.... Man er jo nysgerrig efter hvem man har i mavsen

Sådan en fest ville jeg da heller ikke gå glip af

Ja jeg er også virkelig spændt på hvad det er for en lille bandit jeg gemmer på derinde

Anmeld

4. april 2011

C@mill@

Ej hvor er du bare smuk gravid

og lækkert tøj

Anmeld

4. april 2011

Lotus86

C@mill@ skriver:

Ej hvor er du bare smuk gravid

og lækkert tøj

Tusind tak

Anmeld

5. april 2011

MIWULA

Så smuk gravid du er.  Glæder mig til og se jeres lille vidunder.

Anmeld

5. april 2011

Lotus86

MIWULA skriver:

Så smuk gravid du er.  Glæder mig til og se jeres lille vidunder.

Orr tusind tak

Ja jeg glæder mig godt nok også til at se ham, især nu hvor vi har set ham i 3D, det bliver så stort

Så billederne forleden dag af jeres lille basse, han er altså også bare en lækkerbisken, når jeg ser sådan nogle billeder, så er ventetiden bare helt ulidelig

Anmeld

5. april 2011

otlitrom

Æiiiij, hvor ser du GODT ud! Og lækker i tøjet på overskuds-gravid måden!

Har du fået svar på den afskyelige glucosebelastningstest? Føj, jeg blev dålig efter min test. Det tog hele fredag at komme ovenpå igen

Måske jeg snart skulle tage billeder af bodega-vommen i aften. Det er vist ved at være en uge siden

Skal til JM torsdag, og er SÅ spændt på, hvad hun vurdere baby til Jeg kan ikke fået noget vægtskøn endnu. Jeg tror også jeg har en kæmpebaby i maven! Det føles i hver fald sådan!

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Lotus86 skriver:

Så blev det tid igen

Ja den er jo ikke ligefrem blevet mindre siden sidst Men synes godt nok også den er ved at være tung efterhånden, især når jeg skal op fra sengen eller sofaen, så minder jeg sgu lidt om et alderdomshjem

Ud over det går det stadig fint, tror jeg da i hvert fald, jeg har været til glykosebelastning i dag fordi min mor har sukkersyge, så er spændt på resultatet, men håber da jeg går fri, selvom jeg har mine bange anelser, især pga. hans størrelse, det siges jo, at gravide der får sukkersyge har tendens til at lave store børn, og vores bandit vejer jo altså over 1500 gram nu, men nu må vi se, jeg gider ikke tage sorgerne på forskud

Knus Nanna

Super flot mave... 

Anmeld

5. april 2011

-Milla-

Ja, du ser sgu bare drøn godt ud søde, igen igen.
Jeg har været hos JM i dag, og lillemanden blev vurderet til at veje omkring 1100-1200. Jeg spurgte om det ikke var lidt ift. jeg er i 30. uge, men hun sagde det var meget fint, så.
Men hvis jeg når at bestille en tid til 3D-scanning i næste uge bliver jeg vel lidt klogere.

Anmeld

5. april 2011

Lotus86

MoarJ skriver:

Super flot mave... 

Tusind tak Og i lige måde da, nu kan man da virkelig se noget, tiden er godt nok gået stærkt lige pludselig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.