Laurits 3 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

I know - det er ikke optimalt... i får lige et billede af en lille badenymfe aka FedBerg!

DEjligt at dine babser lige kan holde en pause - selvom de ingen tænder har kan de dælme godt tage fat, sådan nogle små størrelser! Kom med update på viklen når du når så langt!

ÅRH! Jeg ÆLSKER hans "lår-elastikker"... Lækre baby!

Det skal jeg gøre, pt sover lillefyren og har gjort halvanden time... vi kan slet ikke finde ud af hvad vi skal gøre af os selv!...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

ÅRH! Jeg ÆLSKER hans "lår-elastikker"... Lækre baby!

Det skal jeg gøre, pt sover lillefyren og har gjort halvanden time... vi kan slet ikke finde ud af hvad vi skal gøre af os selv!...

Haha hvor jeg kender det! I må und og kigge til ham ca. hver 5. minut - bare for ikke  at komme til at savne ham alt for meget

Og ja - han dør i hvert fald ikke af sult

Anmeld

5. april 2011

CA

Mettemus skriver:

Han har stadig benene inde i skildpadden. Jeg tror, at jeg må et smut ned fordi forhandleren en dag inden længe for at få en ordentlig instruktion i at bruge den. Jeg er nemlig lissom dig lidt bekynret for om han sidder ordentligt - skal fødderne vende udad eller nedad osv.

Det lyder rart men nogle gode lange lure i barnevognen- det må også give noget overskud til mor? Hvordan går det med kolikken? Undskyld hvis du allerede har skrevet det et andet sted, og jeg har været for dårlig til at få læst og svaret

Skrivendelig herinde når du har snakket med dem 

Ja, det er skønt med nogenlunde fast rytme her først på dagen og ja, den lur gir bare overskud! Har f.eks. lige gjort min ovn rent og skal videre til vinduerne. Hvad sker er for det?

Det går godt med kolikken. Han er vist ikke hårdt ramt - hvis det overhovedet er kolik?! Han tar lige en skrigeaften indimellem, men det er ike engang hver uge det sker... Han kan selvfølgelig klynke og pylre som alle andre babyer og jeg tror også han bøvlet med maven ind i mellem, men vi "motionerer" og masserer det bedste vi har lært og så går det faktisk for det meste rigtig godt med maven også

Og jeg ved ikke om jeg har skrevet det før, så det skal du ikke undskylde. Vi kan jo ikke nå at læse og svare på alt, vel?!

Anmeld

5. april 2011

CA

Lille lækre Lauritz er altså bare for lækker! Og han er også begyndt at gnave sin hånd af kan jeg se

Har prøvet at forklare Johannes at han skal bruge den senere i livet, men han er ligeglad. Den kan lugte ret fælt sådan en gnavehånd

Anmeld

5. april 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Lille lækre Lauritz er altså bare for lækker! Og han er også begyndt at gnave sin hånd af kan jeg se

Har prøvet at forklare Johannes at han skal bruge den senere i livet, men han er ligeglad. Den kan lugte ret fælt sådan en gnavehånd

Jepper! Rigtig meget - den bliver fuldstændig gennemgnasket. Indimellem lyder han som om han er ved at blive kvalt fordi en lille finger har fundet vej helt ind bag i munden. Så kan du jo bare holde op???

Anmeld

5. april 2011

Diana...

Hold op hvor er han lækker  Dejligt med en update. Og skønt han tager sutten, hvordan gjorde du? Nadia vil nemlig stadig ikk, men alligevel skal hun have den i munden når hun sover i barnevogn tros hun skriger. 

Anmeld

5. april 2011

Mettemus

Diana... skriver:

Hold op hvor er han lækker  Dejligt med en update. Og skønt han tager sutten, hvordan gjorde du? Nadia vil nemlig stadig ikk, men alligevel skal hun have den i munden når hun sover i barnevogn tros hun skriger. 

Jamen vi havde prøvet de runde og dem der er flade på undersiden i forskellige størrelser, og dem ville han ikke tage. DK anbefalede så MAMsutter, som er mere spidse og dem tog han med det samme uden problemer. Hvad der helt præcis gjorde forskellen ved jeg faktisk ikke - han vil stadig ikke tage nogen af de andre sutte vi har købt inden

Anmeld

6. april 2011

Diana...

Mettemus skriver:

Jamen vi havde prøvet de runde og dem der er flade på undersiden i forskellige størrelser, og dem ville han ikke tage. DK anbefalede så MAMsutter, som er mere spidse og dem tog han med det samme uden problemer. Hvad der helt præcis gjorde forskellen ved jeg faktisk ikke - han vil stadig ikke tage nogen af de andre sutte vi har købt inden

Lucas ville også kun en type, Men jeg tror snart jeg har prøvet alle sutter på Nadia. Hmm måske jeg bare skulle acceptere hun ikk vil bruge sut hmm hmm hmm 

Anmeld

6. april 2011

Mettemus

Diana... skriver:

Lucas ville også kun en type, Men jeg tror snart jeg har prøvet alle sutter på Nadia. Hmm måske jeg bare skulle acceptere hun ikk vil bruge sut hmm hmm hmm 

Ja jeg skal ikke kunne sige hvad der afgør hvilke sutter de vil tage... Kan godt forstå du ikke orker blive ved at købe forskellige sutter, bare for at kunne smide dem ud igen. Men ærgerligt at opgive det... På den anden side - hvis hun ikke savner den?

Anmeld

6. april 2011

blomst84

Dejligt med en update fra dig og Lauritz... Ja tiden flyver bare afsted  og de små bliver bare store sååå hurtigt, det er dejligt at de er mere vågne og kan mere... smile, grine, holde hovdet etc etc  men jeg kan ligesom dig også næsten få tårer i øjne når jeg kigger på cecilies str. 50 som hun svømmede i da hun blev født  men nu fylder hun godt i en str. 62.. ak ja... Håber vaccinen kommer til at gå godt, her kom der lidt feber og en eftermiddagslur på 7 timer bagefter... men kun lidt pyldren og sidde hos mor var der her  Og super dejligt billede du har lagt ind 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.