Mettemus skriver:
Han har stadig benene inde i skildpadden. Jeg tror, at jeg må et smut ned fordi forhandleren en dag inden længe for at få en ordentlig instruktion i at bruge den. Jeg er nemlig lissom dig lidt bekynret for om han sidder ordentligt - skal fødderne vende udad eller nedad osv.
Det lyder rart men nogle gode lange lure i barnevognen- det må også give noget overskud til mor? Hvordan går det med kolikken? Undskyld hvis du allerede har skrevet det et andet sted, og jeg har været for dårlig til at få læst og svaret
Skrivendelig herinde når du har snakket med dem
Ja, det er skønt med nogenlunde fast rytme her først på dagen og ja, den lur gir bare overskud! Har f.eks. lige gjort min ovn rent og skal videre til vinduerne. Hvad sker er for det?
Det går godt med kolikken. Han er vist ikke hårdt ramt - hvis det overhovedet er kolik?! Han tar lige en skrigeaften indimellem, men det er ike engang hver uge det sker... Han kan selvfølgelig klynke og pylre som alle andre babyer og jeg tror også han bøvlet med maven ind i mellem, men vi "motionerer" og masserer det bedste vi har lært og så går det faktisk for det meste rigtig godt med maven også
Og jeg ved ikke om jeg har skrevet det før, så det skal du ikke undskylde. Vi kan jo ikke nå at læse og svare på alt, vel?! 
Anmeld