Hvor er det dejligt at høre, at han endelig har lært at beholde sutten i munden!
Det betyder bare rigtig meget, synes jeg.
Min mor, som jo stadig er dagplejemor, siger også, at det er træls at få et barn, som ikke bruger sut, for når de har 4-5 børn at tage sig af, kan man jo ikke bruge al tiden på det barn, som ikke bruger sut, fordi man ikke kan trøste det på andre måder end ved at gå rundt med det på armen...
Og det er jo synd, hvis barnet så skal græde mere end højst nødvendigt!
Jeg synes også udvalget af tv-serier om formiddagen og eftermiddagen er begrænset. Alle de gode serier (venner osv.) kommer når man skal lave aftensmad og man ikke har tid til at sidde og se dem!
Uh, ja det bliver spændende med vaccinationen og hvad han siger til den. Mon ikke det går, og hvis han får feber går der jo som regel ikke mere end et døgn, så er det overstået!
Det er bare fedt med nattesøvnen, sådan foregår det som regel også her. Ida sover som regel fra ca. 20-21-stykker til ca. kl. 4, bliver ammet (nok også et kvarters tid) og sover igen til kl. 7. Det er bare så dejligt!
Fedt med slyngen - det gad jeg godt prøve men har bare en ide om at jeg har for store bryster til at det kan lade sig gøre!

Anmeld