kors hvor kan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. oktober 2008

Plysbjørnen

der være meget tøj i en flytte kasse.
Har lige fået (købt) en hel masse ude fra en kollega, der i bland lidt tøj... En ting er sikkert og vist, de penge er rigtigt godt givet ud... Ind til videre har jeg sorteret noget af tøjet fordi jeg godt vil have det vasket, og har minimum 4 vaske, og er ikke færdig endnu.

Fuld stændig chokkeret... Og alt det andet der er med... 4 forskellige slags FisherPrice legetøj, der i bland sådan en "markedsbod" hvor de kan lege de sælger fødevarer...

En barnevogn man stort set ikke kan se har været i brug, hvor hele barnevognen kan klappes sammen (også kassen)...

Og en tremmeseng hvor den ene side kan sænkes (er så lidt i tvivl om bunden kan)...

Alt sammen for sølle 2000 kr...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2008

Astrid P

Wow, fedt med en masse lækre og ikke mindst billige ting!

Anmeld

21. oktober 2008

Nadi

Lækkert!

Uh det er bare så skønt når man får købt en masse lækkerier og virkelig føler pengene er givet godt ud 60.png

Anmeld

21. oktober 2008

Loggidut

ja det er sgu vildt hvad man kan få hvis det ikke skal være mærkevare, ivf har i grunden en sæk drengetøj her hos mig, som jeg må gøre med som jeg vil....var det noget? jeg har ikke kigget på det, men mon ikke at hun vil sige det var en god ide?

Anmeld

21. oktober 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

ja det er sgu vildt hvad man kan få hvis det ikke skal være mærkevare, ivf har i grunden en sæk drengetøj her hos mig, som jeg må gøre med som jeg vil....var det noget? jeg har ikke kigget på det, men mon ikke at hun vil sige det var en god ide?

Det kunne da være dejligt... Men ved ikke lige hvordan dælen vi skal få den fragtet fra den ene ende af Jylland til den anden...

Godt nok har jeg familie oppe i Aalborg, men det er altså just ikke en by jeg overrender...

Betina

Anmeld

21. oktober 2008

Loggidut

hmmm, jammen det kunne du jo begynde på

aj jeg ved godt det kan være svært, men får du muligheden, så må du jo sige til...IVF har sgat jeg kan give det til røde kors eller andet, og det er jo også fint, men for pokker....hvis du manglede så var det da bedre!

Anmeld

21. oktober 2008

Ny mor

Trold for pokker, hvordan har du tid til alt det shopperi - skal du ikke snart føde ?? Ej pjat, hvad siger din JM?

kh Birgitte

Anmeld

21. oktober 2008

Plysbjørnen

Ny mor skriver:

Trold for pokker, hvordan har du tid til alt det shopperi - skal du ikke snart føde ?? Ej pjat, hvad siger din JM?

kh Birgitte

Jo gid det var så vel... Han står stadig væk ikke fast, men vejer lige omkring de 4 kg, og at hun håbede at fødslen ville gå i gang i aften som med Laura der startede veerne også 41+0.
Men at jeg hellere måtte ringe til gynækologisk og få en tid til undersøgelse for igangsættelse, men der var telefontiden lukket da jeg kom hjem, så dem kan jeg først ringe til i morgen.

Og ja ellers havde hun ikke det helt vilde at sige...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.