Nu var det så også fordi det var min kusines søn at vi gjorde det idag, for egentlig synes jeg at hun oplever så rigeligt på en dag i børnehaven at sådanne legeaftaler ikke har været nødvendige.
Hun har jo lidt svært ved det hele hvis der sker for meget og vi har kunne mærke her til aften at det nok også lige var i overkanten.
Hun havde hygget sig, men vi måtte komme lidt tidligere efter hende fordi hun savnede os 
Og så var hun bare rigtig træt og tvær da hun kom hjem, så vi venter nok lidt med at gentage dette på en hverdag og så holder vi os til den slags i weekends 
JustAnotherName skriver:
Håber det gik godt, så hun har mod det det igen en anden gang 
Bianca har endnu aldrg haft "play-dates" med nogen fra hendes børnehave, men flere andre har spugt (altså børn) om ikke de en dag må lege derhjemme med Bianca.
Bianca har også haft besøg af en fra børnehaven, men det er én som vi også kender fra mødregruppen af
....Men det tæller jo også, da de er venner.
Bianca har for nylig fundet sig en meget god veninde, som hedder Nilie. Jeg ved ikke hvor mange måneder der adskiller de to aldersmæssigt, men Nilie er ihvertfald en smule yngre end Bianca. Begge piger er nogle " stille og rolige væsener", sagde en af "goggerne" derhenne.
Jeg har lidt et indtryk af (og pædagogerne har også lidt bekræftet det), at de to leger rigtig meget sammen derovre.
Og Bianca nævner hende tit, når vi spørger ind til hendes dag.
Idag fx. har de været på bustur og i teater, og jeg spurgte om hun sad sammen med en voksen eller et barn, da de kørte med bussen. Hun sad selvfølgelig sammen med hendes goé ven, Nilie

Hvem ved, måske en dag "tør jeg" kaste mig ud i at tage initiativ til sådan noget lege-aftale. Det kunne da være meget hyggeligt for dem! 
Anmeld