Liva skal på sin første playdate idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Ja - Annika var i starten MEGET knyttet til J, men efter han havde ferie en uge, så kom hun ligesom mere ud af sin skal og fandt flere relationer...det er altid godt med nogle reserver

Ja det er det helt sikkert!

Vi har faktisk også spurgt pædagogerne omkring det og de forsøger også at hjælpe hende lidt til at lege med andre. Marcus som hun mest leger med går ikke på samme stue, så ind imellem skal Liva blive på egen stue for hun også kan lærer nogle af de andre børn bedre at kende og skabe lidt relationer til dem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Ida.

TbCp skriver:

Ja det er det helt sikkert!

Vi har faktisk også spurgt pædagogerne omkring det og de forsøger også at hjælpe hende lidt til at lege med andre. Marcus som hun mest leger med går ikke på samme stue, så ind imellem skal Liva blive på egen stue for hun også kan lærer nogle af de andre børn bedre at kende og skabe lidt relationer til dem....

De kan jo godt - vores tøser

Sover hun i øvrigt stadig om natten - du virker dejligt fuld af overskud i øjeblikket

Anmeld

4. april 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

De kan jo godt - vores tøser

Sover hun i øvrigt stadig om natten - du virker dejligt fuld af overskud i øjeblikket

Ja de kan

I nat har hun sovet godt! Men ellers så er det gået lidt ned af bakke igen....

Jamen jeg har også utrolig meget overskud for tiden
Det hjælper at det er ved at blive forår, mit blodtryk har det godt, jeg er forelsket i min mand og ja det kører bare

Anmeld

4. april 2011

Ida.

TbCp skriver:

Ja de kan

I nat har hun sovet godt! Men ellers så er det gået lidt ned af bakke igen....

Jamen jeg har også utrolig meget overskud for tiden
Det hjælper at det er ved at blive forår, mit blodtryk har det godt, jeg er forelsket i min mand og ja det kører bare

Det er dejligt Tina - og det lyser bare ud af dine indlæg i de her dage....skønt!!!

Anmeld

4. april 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Det er dejligt Tina - og det lyser bare ud af dine indlæg i de her dage....skønt!!!

Dejligt at i også kan se det

Anmeld

4. april 2011

sarahb

Det er da bare så hyggeligt, glæder mig til vores unger skal på playdates, det lyder ret fancy...

Anmeld

4. april 2011

TbCp

sarahb skriver:

Det er da bare så hyggeligt, glæder mig til vores unger skal på playdates, det lyder ret fancy...

Det er helt underligt

Så skal vi bare hente hende efter aftensmaden... det var da nemt at være mor idag

Anmeld

4. april 2011

Vingummien

TbCp skriver:

Det bliver altså lidt spændene hvordan det går!!!

Det er med hendes bedste ven fra børnehaven, Marcus, som så også er min kusines søn.
Så hun kender dem jo godt da vi ses ofte, men det er mere det at hun skal med dem hjem alene, lege der og spise aftensmad der.

Hun glædede sig meget imorges, men er spændt på at se om hun så vil med når det er rigtigt i eftermiddag

Måtte bare lige dele! Hun er altså ved at være en stor pige når hun skal sådan nogle ting!

Ej det lyder da mega hyggeligt

Håber hun har haft en super god dag

Anmeld

4. april 2011

JustAnotherName

Håber det gik godt, så hun har mod det det igen en anden gang

Bianca har endnu aldrg haft "play-dates" med nogen fra hendes børnehave, men flere andre har spugt (altså børn) om ikke de en dag må lege derhjemme med Bianca.
Bianca har også haft besøg af en fra børnehaven, men det er én som vi også kender fra mødregruppen af  ....Men det tæller jo også, da de er venner.

Bianca har for nylig fundet sig en meget god veninde, som hedder Nilie. Jeg ved ikke hvor mange måneder der adskiller de to aldersmæssigt, men Nilie er ihvertfald en smule yngre end Bianca. Begge piger er nogle " stille og rolige væsener", sagde en af "goggerne" derhenne.
Jeg har lidt et indtryk af (og pædagogerne har også lidt bekræftet det), at de to leger rigtig meget sammen derovre.
Og Bianca nævner hende tit, når vi spørger ind til hendes dag.
Idag fx. har de været på bustur og i teater, og jeg spurgte om hun sad sammen med en voksen eller et barn, da de kørte med bussen. Hun sad selvfølgelig sammen med hendes goé ven, Nilie  

Hvem ved, måske en dag "tør jeg" kaste mig ud i at tage initiativ til sådan noget lege-aftale. Det kunne da være meget hyggeligt for dem!

Anmeld

4. april 2011

TbCp

Vingummien skriver:

Ej det lyder da mega hyggeligt

Håber hun har haft en super god dag

Det havde hun, men det var en meget træt pige vi fik hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.