Blod i bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Lotte14

Kirstine85 skriver:

Og det var også det der hvor de udskiller et eller andet stof?

Jeps Hvis man kigger RIGTIG godt efter, så kan man faktisk godt ane at det ikke er blod, men at det ren faktisk ligner bittesmå krystaller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

CA

Okay tak for svar! Jeg kan hverken få kontakt til Sp eller læge lige nu. Men mon ikke også det er de der krystaller? Jeg vil lige have det tjekket for en sikkerhedsskyld, men er lidt mere rolig nu. Tak for svar

Anmeld

4. april 2011

Kirstine85

Charlotte89 skriver:

Jeps Hvis man kigger RIGTIG godt efter, så kan man faktisk godt ane at det ikke er blod, men at det ren faktisk ligner bittesmå krystaller

Jamen så er det jo sikkert bare det!

Vi blev også totalt forskrækket! Stod der med vores lille bitte perfekte dreng som var et par dage gammel og så der røde pletter i bleen. Men man bliver jo også sådan lidt små pylret når de er helt nye og fine

Anmeld

4. april 2011

Lotte14

Kirstine85 skriver:

Jamen så er det jo sikkert bare det!

Vi blev også totalt forskrækket! Stod der med vores lille bitte perfekte dreng som var et par dage gammel og så der røde pletter i bleen. Men man bliver jo også sådan lidt små pylret når de er helt nye og fine

Ja, man bliver godt nok lidt nervøs når man tror at det er blod, vores havde det faktisk i et stykke tid.  

Ja, man bliver lidt meget pylret om dem.  hehe

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Charlotte89 skriver:

Ja, man bliver godt nok lidt nervøs når man tror at det er blod, vores havde det faktisk i et stykke tid.  

Ja, man bliver lidt meget pylret om dem.  hehe

Ved i, om det kun er drenge der for det?

Anmeld

4. april 2011

Lotte14

Kofoed33 skriver:

Ved i, om det kun er drenge der for det?

Nej, desværre ikke, det sagde de ikke noget om. Men jeg kunne forestille mig, at piger også kan få det, da det jo er noget som er i deres urin.

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

Charlotte89 skriver:

Nej, desværre ikke, det sagde de ikke noget om. Men jeg kunne forestille mig, at piger også kan få det, da det jo er noget som er i deres urin.

Det er jo det, så tænker det nok kunne ske ved dem også.

Anmeld

4. april 2011

Benjamins'mor

Da min søn var 1½ md. gammel, skete det samme for os om aftenen. Jeg ringede til vagtlægen, for ville ikke kunnet sove uden at vide hvad der var galt, og han sagde også bare at det var helt normalt. Men hvis det blev rigtigt BLODRØD skulle jeg ringe igen, for så skulle han ind og tjekkes.

Anmeld

4. april 2011

Lotte14

Kofoed33 skriver:

Det er jo det, så tænker det nok kunne ske ved dem også.

Ja, det kunne tænkes

Anmeld

4. april 2011

DK

Richard havde i sidste uge lidt slimet blod. Altså sådan slimtråde med blod i. Men det kan tarmene godt udskille og det er ikke farligt så længe det ikke var sådan "blod pletter" men kun det der slimede noget i bitte små mængder!

Jeg håber i finder ud af hvad det kan være!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.