Blod i bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.650 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. april 2011

CA

I går eftermiddag havde min søn på 10 uger en lille bitte smule blod i bleen lige ved tissemanden. I morges var det der igen, bare lidt mere. Det er helt lyst blod og der er ingenting at se på tissemanden. Hvad kan det dog være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

serinasmor

Carina87 skriver:

I går eftermiddag havde min søn på 10 uger en lille bitte smule blod i bleen lige ved tissemanden. I morges var det der igen, bare lidt mere. Det er helt lyst blod og der er ingenting at se på tissemanden. Hvad kan det dog være?

jeg tænker blærebetændelse eller værre ... men ville helt klart ringe til sp eller læge

Anmeld

4. april 2011

Lady Marion <3

Carina87 skriver:

Sikker på det er rødt og ikke gullerodsfarvet ??  Min søn havde nogen gange da han var helt ny lidt gullerodsfarvet urin og det er helt normalt ,, hmm hmmm ved dog ik om det er ok efter 10 uger ,, Ring til lægen , sæt han har urinvejs infekt.

Anmeld

4. april 2011

Mor til Mike

Carina87 skriver:

Skynd dig til læge med ham, det lyder ikke helt sundt :s

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Jeg tænker også blære betændelse.. men det er nok bedst at gå til lægen eller hvert fald lige ringe til dem.

Han virker ikke til at have ondt eller noget?

Anmeld

4. april 2011

Lotte14

Jeg tror ikke at det er blod. Jeg tror det er sådan noget krystal et eller anden, kan ikke helt huske hvad det hedder. Vi troede nemlig også at vores bettemand have blod i bleen, men det var bare det andet, og det er helt normalt.  Vi var nemlig så "heldige" at da vi var indlagt på børneafdelingen (for noget helt andet), der fik lavede han også sådan en ble, og der fik vi det at vide.  Så tror ikke at du skal være nervøs.

//Charlotte

Anmeld

4. april 2011

Kirstine85

Charlotte89 skriver:

Jeg tror ikke at det er blod. Jeg tror det er sådan noget krystal et eller anden, kan ikke helt huske hvad det hedder. Vi troede nemlig også at vores bettemand have blod i bleen, men det var bare det andet, og det er helt normalt.  Vi var nemlig så "heldige" at da vi var indlagt på børneafdelingen (for noget helt andet), der fik lavede han også sådan en ble, og der fik vi det at vide.  Så tror ikke at du skal være nervøs.

//Charlotte

Ja da vores søn var helt lille var der også nogle små helt lyse røde pletter i bleen. Da var et eller andet stof han udskilte gennem urinen som var HELT normalt, men ring lige til SP eller læge for en sikkerhedsskyld. 

Fandt lige det her på nettet:

"Urinen er koncentreret de første par dage, derfor kan der godt udskilles nogle salte, de ses som orange/røde pletter i bleen, det er helt ufarligt. Når barnet begynder at spise større mængder, er bleen våd mindst 5 til 6 gange i døgnet."

hentet fra http://www.ouh.dk/wm131138

Men der står godt nok de første par dage og han er 10 uger...

Anmeld

4. april 2011

Lotte14

Kirstine85 skriver:

Ja da vores søn var helt lille var der også nogle små helt lyse røde pletter i bleen. Da var et eller andet stof han udskilte gennem urinen som var HELT normalt, men ring lige til SP eller læge for en sikkerhedsskyld. 

Fandt lige det her på nettet:

"Urinen er koncentreret de første par dage, derfor kan der godt udskilles nogle salte, de ses som orange/røde pletter i bleen, det er helt ufarligt. Når barnet begynder at spise større mængder, er bleen våd mindst 5 til 6 gange i døgnet."

hentet fra http://www.ouh.dk/wm131138

Men der står godt nok de første par dage og han er 10 uger...

Vores var 9 uger da hans ble blev tjekket

Anmeld

4. april 2011

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej!

Jeg tror det er urat han har i bleen,deter ufarligt.Hvis du ammer, så læg ham hyppigere til så han får mere mad, det samme hvis det er MME.så tror jeg det hjælper.Deter sjældent små drengebørn får en infektion i blæren.

Anmeld

4. april 2011

Kirstine85

Charlotte89 skriver:

Vores var 9 uger da hans ble blev tjekket

Og det var også det der hvor de udskiller et eller andet stof?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.