Hjælp. Spændinger i underlivet - er jeg gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. april 2011

lilledittemor

Okay.. Jeg havde ÆL igår og derfor var kæresten og jeg selvfølgelig sammen.I dag synes jeg at det spænder og svider i mit underliv.. Sådan rigtig indeni, helt nederst i maven, lige over skambenet (tror eg at det hedder)- da det ikke er "smerter" som jeg har prøvet før, tænker jeg selvfølgelig på om det måske er fordi at det har virket?? P.s. Jeg tog ÆL test her til morgen og har ikke ÆL mere.Kender i til de smerter og kan genkende det, Så må i MEGET gerne skrive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Ann.

Niks - du ville bestemt ikke kunne mærke noget dagen efter ÆL, din krop er i princippet slet ikke gravid endnu. Jeg vil tro at det stadig kan være lidt smerter fra ÆL-perioden, også selvom selve frugtbarhedsperioden (aner ikke hvad jeg ellers skal kalde det?) er forbi.

Anmeld

9. april 2011

lilledittemor

Jeg har fået læst mig frem på nettet - og nogle kvinder kan mærke det nogle timer efter befrugtningen, så det kan godt lade sig gøre

Anmeld

9. april 2011

Gravid2012

Har du fundet ud af om du er gravid ?

Anmeld

9. april 2011

lilledittemor

Nej ikke endnu desværre. Men jeg har fået mange flere symptomer kan faktisk først teste om over en uge har oprettet en ny debat om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.