Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss Tina skriver: Hvad med kl. 9:00 eller 9:30?? Jeg har en trold der gerne skulle spise omkring kl 11:15 og så sove. Mere så det ikke kun blev 15 min.
Hvad med kl. 9:00 eller 9:30??
Jeg har en trold der gerne skulle spise omkring kl 11:15 og så sove. Mere så det ikke kun blev 15 min.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleMor10 skriver: kan du ikke skrive en PB når i har fundet ud af tidspunktet ?
kan du ikke skrive en PB når i har fundet ud af tidspunktet ?
Mercedes & Catalinas Mor skriver: Jo det skal jeg nok
Jo det skal jeg nok
Er der en back-up plan for imorgen hvis det skulle regne?
NikolineMor skriver: Er der en back-up plan for imorgen hvis det skulle regne?
Mercedes & Catalinas Mor skriver: Nej ikke rigtig. Det må vi finde ud af i morgen når vi mødes. Jeg er optimist,så jeg havde selvfølgelig ikke tænkt at det ville blive regnvejrMen ifølge vejrudsigten lige nu,så sku der vist ikke komme regn i Frederikssund. Så håber det holder.
Nej ikke rigtig. Det må vi finde ud af i morgen når vi mødes. Jeg er optimist,så jeg havde selvfølgelig ikke tænkt at det ville blive regnvejrMen ifølge vejrudsigten lige nu,så sku der vist ikke komme regn i Frederikssund. Så håber det holder.
Okay, hvis det skulle regne tror jeg ikke nikoline og jeg kommer da vi er på cykel men hun har ikke nogeet regntøj da man ikke kan få noget i hendes str
Mercedes & Catalinas Mor skriver: Okay det er helt forståeligt. Men der står stadig ikke noget om regn i vejrudsigten,men tror det er lidt køligt så husk varmt tøjVi ses om nogle timer
Okay det er helt forståeligt. Men der står stadig ikke noget om regn i vejrudsigten,men tror det er lidt køligt så husk varmt tøjVi ses om nogle timer
cyklen er pakket så vi kommer
Vi kom desværre ikke, da trolden ligger med feber. Beskeden kommer først nu, da jeg lige har 5 min pause.
Håber at i havde en dejlig dag
Miss Tina skriver: Vi kom desværre ikke, da trolden ligger med feber. Beskeden kommer først nu, da jeg lige har 5 min pause. Håber at i havde en dejlig dag
Det helt i orden
God bedring!
Er der blevete aftalt en ny dag??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128