Frederikssund og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Miss Tina

Bor også i Sundet, har dog været væk i nogen år, men vendte tilbage da jeg fik trolden. Han er lige blevet 3 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Bellinda89

Mercedes & Catalinas Mor skriver:

Der boede jeg faktisk inden jeg boede hvor jeg bor nu  

Okey (: Det var da lidt sjovt

Anmeld

26. april 2011

Mercedes & Catalinas Mor

Nå men jeg kan jo se på det hele at der er flere fra Frederikssund der har skrevet, og mange af os har børn i nogenlunde samme alder.

Så er der stemning for at vi mødes en dag, dem der har lyst? Evt. nede på bløden som der var en der foreslog?  

Anmeld

10. maj 2011

NikolineMor

Hej

Jeg er ny her på siden. Men jeg er også fra sundet, jeg har boet her helr min barndom, men flyttede til kbh for ca 8 år siden og nu er jeg så flyttet tilbage og bor i gerlev.

De fleste af mine gamel veninder er også flyttet herfra så kunne være rart med nogle nye veninder, især veninder med børn.

jeg er alene mor med lille nikoline på snart 9 måneder.

Så hvis jeg må er jeg meget frisk på at mødes, da både nikoline og jeg savner nogle at snakke med ind imellem.

Anmeld

10. maj 2011

Bellinda89

Nå men jeg kan jo se på det hele at der er flere fra Frederikssund der har skrevet, og mange af os har børn i nogenlunde samme alder.

Så er der stemning for at vi mødes en dag, dem der har lyst? Evt. nede på bløden som der var en der foreslog?  

Den er jeg da frisk på

Ved så bare ikke lige hvor bløden ligger Har ikke boet her så længe

Anmeld

11. maj 2011

Mercedes & Catalinas Mor

CelinasMoarh skriver:

Den er jeg da frisk på

Ved så bare ikke lige hvor bløden ligger Har ikke boet her så længe

Det lyder godt. Det er den store grønne plæne nede i byen hvor der bliver holdt sommerfester osv. Bag gå-gaden.

Hvornår kunne det passe dig? Jeg kan kun i weekenderne.Prøver lige at høre om der er flere der er friske på at mødes der

Anmeld

11. maj 2011

Mercedes & Catalinas Mor

NikolineMor skriver:

Hej

Jeg er ny her på siden. Men jeg er også fra sundet, jeg har boet her helr min barndom, men flyttede til kbh for ca 8 år siden og nu er jeg så flyttet tilbage og bor i gerlev.

De fleste af mine gamel veninder er også flyttet herfra så kunne være rart med nogle nye veninder, især veninder med børn.

jeg er alene mor med lille nikoline på snart 9 måneder.

Så hvis jeg må er jeg meget frisk på at mødes, da både nikoline og jeg savner nogle at snakke med ind imellem.

Det lyder godt Vi er nogle stykker der prøver at finde en dag hvor vi kunne mødes nede på bløden med ungerne. Så hvis du har lyst til det, ku det da være super

Anmeld

11. maj 2011

NikolineMor

jeg er helt sikkert frisk, i finder bare en dag. Vi laver ikke så meget da min mødre gr er stoppet, så vi går kun til svømning hver onsdag. så burde være til at få til at passe ind

Anmeld

11. maj 2011

Bellinda89

Det lyder godt. Det er den store grønne plæne nede i byen hvor der bliver holdt sommerfester osv. Bag gå-gaden.

Hvornår kunne det passe dig? Jeg kan kun i weekenderne.Prøver lige at høre om der er flere der er friske på at mødes der

Passer os mig bedst i weekenden

Kan dog ikke lige denne her weekend , da mine forældre kommer på besøg..

Anmeld

12. maj 2011

Mercedes & Catalinas Mor

CelinasMoarh skriver:

Passer os mig bedst i weekenden

Kan dog ikke lige denne her weekend , da mine forældre kommer på besøg..

Okay jeg kan ikke weekenden efter, for der har jeg ikke min piger, men hvad så med lørdag den 28. maj?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.