Billedspam af Felix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Tak alle sammen!! Han er SÅ dejlig, en meget tålmodig og nem lille dreng! Han var i bad igår for første gang, og selvom vandet måske nok nærmere var 25 grader end 35 fordi stakkels far var bange for at skolde ham, sagde han ikke ret meget til det! 

Mage til dejlig unge skal man lede længe efter - eller nåh nej; Jeres er jo altså også helt vidunderlige, men det er nu lidt rart at have fået sin egen endelig!! Han var ventetiden, bristningen, strækmærker, hæmoriderne og kvalmen værd!! 

Ja, det er det hele værd bagefter. Håber det går fremad med bristningen. Jeg fik en ala din tror jeg, og jeg synes virkelig du skal sprøjte med vand når du tisser, det hjælper så meget, jeg personligt stjal en sprøjte flaske ude fra Skejby. Et must!! Og derudover synes jeg bare du skal tage det smertestillende du må nu her, det hjælper og er helt okay at gøre! 2 pamol 3 gange dagligt kan du roligt tage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Diana...

hold nu op Anne hvor ser han dejlig ud og hvor ser i bare lykkelige og glade ud 

Stort tillykke med ham. Og ja det er det hele vær. 

Anmeld

6. april 2011

Line Højdal

SKØN UNGE...
andet er der ikke at sige

Jeg er bare ikke det mindste misundelig eller noget...!!

Line, der (allerede) er vildt utålmodig!

Anmeld

6. april 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Ja, det er det hele værd bagefter. Håber det går fremad med bristningen. Jeg fik en ala din tror jeg, og jeg synes virkelig du skal sprøjte med vand når du tisser, det hjælper så meget, jeg personligt stjal en sprøjte flaske ude fra Skejby. Et must!! Og derudover synes jeg bare du skal tage det smertestillende du må nu her, det hjælper og er helt okay at gøre! 2 pamol 3 gange dagligt kan du roligt tage.

Tak for rådene Sofia - vand bruger jeg allerede, men jeg har i dag prøvet at tage smertestillende 2 gange og det har faktisk hjulpet, så det vil jeg helt sikkert også gøre de nsæte par dage..

Håber du er ved at være helet fint igen!

Anmeld

6. april 2011

CA

AnneBJ skriver:

Tak for rådene Sofia - vand bruger jeg allerede, men jeg har i dag prøvet at tage smertestillende 2 gange og det har faktisk hjulpet, så det vil jeg helt sikkert også gøre de nsæte par dage..

Håber du er ved at være helet fint igen!

Sammen med de to pamol kan du tage 2 ipren også. Det går ikke i mælken og hjælper rigtig godt!Jeg ku ikkr klare den den!

Anmeld

6. april 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Sammen med de to pamol kan du tage 2 ipren også. Det går ikke i mælken og hjælper rigtig godt!Jeg ku ikkr klare den den!

Oh yes!! Vidste ikke man måtte tage ipren Det vil jeg helt klart gøre til natten!

Anmeld

6. april 2011

CA

AnneBJ skriver:

Oh yes!! Vidste ikke man måtte tage ipren Det vil jeg helt klart gøre til natten!

do that! Jeg sidder ed træt johs mos så lidt svært at styre tastaturet

Jeg kan ikke huske hvor tit man må tage det, men det er lige så tit som du må tage pamol. Mega god coktail

Anmeld

7. april 2011

blomst84

ÅHHHHH hvor er han dog skøn og lækker hårpragt  Super billede med dig og din mand/kæreste du ser så lykkelig og lettet ud  

Anmeld

7. april 2011

Svane83

IH ANNE!!!!

Har slet ikke været herinde og set at du har født så for det første tillykke med din dejlige Felix!

og så for det andet hold op hvor er han bare lækker den lille felix og sikke dog en masse hår han har!

Endnu en gang tillykke kære Anne!

Anmeld

7. april 2011

DK

Neeeeeeeiiii hvor er han lækker! Jeg elsker billedet af jer alle 3 og også det hvor han ligger på vægten helt ny, rød og smuk

Suk, så savner jeg lille Bimmer så meget, også selv om store Richard er fantastisk

Nyd det nu AMOK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.