Billedspam af Felix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. april 2011

AnneBJ

Man skal ikke undskylde den allerførste gang man spammer Jer vel?

Lidt godt og blandet af Felix' første dage. Ellers går timerne jo bare, med forbavsende fart, han spiser, skider, sover og "snakke", og stortrives.

Sundhedsplejersken kommer på torsdag, og indtil da skal vi bare hygge og lære hinanden at kende. Vi har max et hold besøgende pr dag, men har så også næsten besøg hver dag. (til gengæld har de alle aftensmad med til os - det har vi bedt om - så det er super dejligt!)

Jørn har barsel til og med 2. påskedag, med mindre der bliver totalt krise på arbejde i de 3 dage før påske - så er det ham der skal af sted. Det er altså virkelig lækkert, for det er lidt svært at blive vendt i sengen, komme op fra sofaen osv. fordi mine syninger er ved at hele.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

CA

Jeg vander lige høns og svarer senere... 

Nej jeg svarer nu. Kan godt Hvor ser I lykkelige ud! Og dit ansigt med røde kinder og kærligt smil efter fødsel fortæller alt om det du føler og lige har været igennem!

Jeg er rørt... Underligt, for i virkeligheden kender jeg dig ikke og så alligevel... Jeg er bare så glad for du endelig fik ham ud! 

Glæder mig til FB!

God bedring emd bristningen - det er virkelig ikke sjovt!

Anmeld

4. april 2011

Kit

Dejlige billeder af lækre lille Felix.

God aftale om, at gæsterne medbrunger aftensmad. Hvorfor lavede vi ikke sådan en

Dejligt at I har Jørn hjemme så længe - jeg glæder mig til Mortens barsel til Påske.

Kit

Anmeld

4. april 2011

piadas

Dejlige billeder - der er bare ikke noget bedre end billeder fra lige efter fødslen! Man kan bare se kærligheden stråle ud af jeres øjne.

Og nej, forresten man må gerne spamme - og det må man godt blive ved med selv babyerne bliver ældre!

Genialt med aftensmaden - det må vi huske til næste gang...hvis der altså bliver en næste gang!

Anmeld

4. april 2011

Marco2

Endnu engang hjerteligt tillykke Anne. Og hvor er han dog lækker. Rigtig sødt billede af hans hår .

AG

Anmeld

5. april 2011

Mettemus

Hold da op en lækker lille mand Anne! Sikke nogle dejlige billeder! Og alt det hår

Hvor ser du i øvrigt super godt ud - meget lykkelig med din lille familie, men hvem kan også være andet?

Endnu engang et stort tillykke med ham, det ser ud som om han var værd at vente på

Anmeld

5. april 2011

Multebær

Ih nej altså Anne - hvor bliver jeg bare rørt. Hvor ser i bare glade ud og hvor er han skøn. Får helt deja vu når jeg ser billederne af lille Felix. Kan i overhovet få jer selv til at vaske ham :-) jeg kunne ikke få mig selv til at vaske karlo i badekar de første 2 uger fordi jeg ville holde fast i den der nyfødte følelse. Synes det var lidt rituelt med det første bad så gav ham bare en tur med klude i stedet for at komme ham i kar 

Billedet hvor han sidder i liften er så nuttet. Er det første tur ud i den store verden (fra hopitalet og hjem) 

Endnu en gang kæmpe tillykke til jer. 

Kram

Anmeld

5. april 2011

AnneBJ

Tak alle sammen!! Han er SÅ dejlig, en meget tålmodig og nem lille dreng! Han var i bad igår for første gang, og selvom vandet måske nok nærmere var 25 grader end 35 fordi stakkels far var bange for at skolde ham, sagde han ikke ret meget til det! 

Mage til dejlig unge skal man lede længe efter - eller nåh nej; Jeres er jo altså også helt vidunderlige, men det er nu lidt rart at have fået sin egen endelig!! Han var ventetiden, bristningen, strækmærker, hæmoriderne og kvalmen værd!! 

Anmeld

5. april 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Tak alle sammen!! Han er SÅ dejlig, en meget tålmodig og nem lille dreng! Han var i bad igår for første gang, og selvom vandet måske nok nærmere var 25 grader end 35 fordi stakkels far var bange for at skolde ham, sagde han ikke ret meget til det! 

Mage til dejlig unge skal man lede længe efter - eller nåh nej; Jeres er jo altså også helt vidunderlige, men det er nu lidt rart at have fået sin egen endelig!! Han var ventetiden, bristningen, strækmærker, hæmoriderne og kvalmen værd!! 

Anmeld

5. april 2011

Sofia

ORRRGH han er FIIIN Anne, og I ser så lykkelige ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.