Clips extension sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
475 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. april 2011

kamillapetersen91

Har noget mørkebrunt extension jeg har brugt det 2 gange men mit hår kan desværre ikke holde på det derfor sælger jeg. Der kommer billeder imorgen. Der er 4 baner og det er 50 cm. 1 der er 5 cm bred og 1 der er 10 cm og 1 der er 15 cm og 1 på 20 cm. BYD BYD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

kamillapetersen91

kamillapetersen91 skriver:

Har noget mørkebrunt extension jeg har brugt det 2 gange men mit hår kan desværre ikke holde på det derfor sælger jeg. Der kommer billeder imorgen. Der er 4 baner og det er 50 cm. 1 der er 5 cm bred og 1 der er 10 cm og 1 der er 15 cm og 1 på 20 cm. BYD BYD

Anmeld

5. april 2011

Millah

Du kunne evt ikke tænke dig og bytte har en masse baby tøj til piger, det kunne jo være der var noget du kunne bruge

Anmeld

5. april 2011

kamillapetersen91

Millah skriver:

Du kunne evt ikke tænke dig og bytte har en masse baby tøj til piger, det kunne jo være der var noget du kunne bruge

nej desværre har så meget tøj til min datter  

Anmeld

5. april 2011

Millah

nej desværre har så meget tøj til min datter  

Hehe  Har ingen børn endnu, men ahr så meget tøj til når der kommer en at jeg ikke evd havd´jeg skal stille op med det   Haha

Anmeld

5. april 2011

kamillapetersen91

Millah skriver:

Hehe  Har ingen børn endnu, men ahr så meget tøj til når der kommer en at jeg ikke evd havd´jeg skal stille op med det   Haha

vi får os tøj til emma hele tiden så det er bare over det hele :/

Anmeld

6. april 2011

Millah

vi får os tøj til emma hele tiden så det er bare over det hele :/

Kan godt forstå dig med det tøj når i nu her en lille, men vi har altså ikke en endnu, men arbejder hårdt på det

Anmeld

17. april 2011

kamillapetersen91

20. april 2011

kamillapetersen91

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.