Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loggidut skriver:jeg tror ikke jeg må lege med jer her om aftenen....jeg ryger ALTID ud i noget snavs...også selv om jeg prøver at bilde michael ind at i er rigtig mormor agtige....tynen for pokker....har du tager hul på julen? hvor har du gjort af ude og hjemme?
Loggidut skriver:ja ja heaven, men truntetøsen er jo blondie....det kan sagtens tage hende 14 dage om at læse det blad...husk på hun også skal have tid til at flade hendes garn, og sætte de famøse 19 hårnåle i!
heaven skriver:LOOOOOOL, der blev jeg lige bragt tilbage til læsningen af hendes seneste klumme - den var bare sjaaav, med den forfængelighed??? hvem hulen tager et fladjern med på fg?? det var humor....Jannie
Loggidut skriver:det gør makrellen! eller tunen...eller tynen...eller som nu...MORMOR!
ja ja truntepige...men det er også kalaha...hun dyrker også kamasutra...altså!lol....i love you! lad os nu bare have lidt sjov på din bekostning...ik! du er så vidt jeg ved den yngste, men den der nyder mormorlivet allermest! harhhh....det er sguda lang tid siden jeg vandrede ind i de mormorske rækker...jeg praler bare ikke af det(elsker bare mine uldne sokker)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128