Kan det blive mere mormor?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2008

Tynen

FÅRK!!!
De har sgu mere vasketøj end vi har!

Og hvad sker der for de skjulte madpakker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

Loggidut

jeg tror ikke jeg må lege med jer her om aftenen....jeg ryger ALTID ud i noget snavs...også selv om jeg prøver at bilde michael ind at i er rigtig mormor agtige....tynen for pokker....har du tager hul på julen? hvor har du gjort af ude og hjemme?

Anmeld

20. oktober 2008

heaven

Loggidut skriver:

jeg tror ikke jeg må lege med jer her om aftenen....jeg ryger ALTID ud i noget snavs...også selv om jeg prøver at bilde michael ind at i er rigtig mormor agtige....tynen for pokker....har du tager hul på julen? hvor har du gjort af ude og hjemme?

så så loggi...ikke spydig, ude og hjemme er altså om onsdagen

Anmeld

20. oktober 2008

Loggidut

ja ja heaven, men truntetøsen er jo blondie....det kan sagtens tage hende 14 dage om at læse det blad...husk på hun også skal have tid til at flade hendes garn, og sætte de famøse 19 hårnåle i!

Anmeld

20. oktober 2008

heaven

Loggidut skriver:

ja ja heaven, men truntetøsen er jo blondie....det kan sagtens tage hende 14 dage om at læse det blad...husk på hun også skal have tid til at flade hendes garn, og sætte de famøse 19 hårnåle i!

LOOOOOOL, der blev jeg lige bragt tilbage til læsningen af hendes seneste klumme - den var bare sjaaav, med den forfængelighed??? hvem hulen tager et fladjern med på fg?? det var humor....

Jannie

Anmeld

20. oktober 2008

Loggidut

heaven skriver:

LOOOOOOL, der blev jeg lige bragt tilbage til læsningen af hendes seneste klumme - den var bare sjaaav, med den forfængelighed??? hvem hulen tager et fladjern med på fg?? det var humor....

Jannie

det gør makrellen! eller tunen...eller tynen...eller som nu...MORMOR!

Anmeld

20. oktober 2008

heaven

Loggidut skriver:

det gør makrellen! eller tunen...eller tynen...eller som nu...MORMOR!

ja åbenbart, hehe.... men sikke et syn man lige kan få på nethinden, tsk tsk....

Anmeld

20. oktober 2008

Tynen

Hallo - Kalaha (Mener jeg) havde sgu da også et med

Anmeld

20. oktober 2008

Loggidut

ja ja truntepige...men det er også kalaha...hun dyrker også kamasutra...altså!

lol....i love you! lad os nu bare have lidt sjov på din bekostning...ik! du er så vidt jeg ved den yngste, men den der nyder mormorlivet allermest! harhhh....det er sguda lang tid siden jeg vandrede ind i de mormorske rækker...jeg praler bare ikke af det

(elsker bare mine uldne sokker)

Anmeld

20. oktober 2008

Tynen

Godt at jeg er fuld af selvironi, så.
Lav du bare alt det spas du orker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.