Hvad siger i til denne test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Tip!

Anonym skriver:

Det skulle forhåbentlig være streg nr 2.. En ØNSKEbaby..

KOm nu altså..

Ja sgu

en lille kærligheds bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Peps

Anonym skriver:

Jeg ved den er MEGET utydelig, og det virkelig svært at få det på billede Men, vi kan se en MEGET svag streg.

Enten er jeg 2+1 (havde ægløsnbing sidste søndag)

Men, havde mens d. 16 feb. og igen d. 19 marts, og det varede kun en dag, og det plejer bat vare 4 dage.

Eller også er jeg 6 + 4. Eller også er det bare ja, måske er jeg ikke gravid, men der er jo en MEGET svag streg, men hvad siger i?

har bare så mange symptomer, men ja...

Jeg tror at den er god nok så.

Jeg har selv prøvet at tage en test, hvor den var ret utydelig. Hvis du tager en om en uge, er den sikkert mere tydelig. Tror bare at det er fordi det er så tideligt

Anmeld

3. april 2011

kamtok

Ellers køb en digital test - den hvor der står GRAVID el. IKKE GRAVID - Der er resultatet da ikke til at tage fejl af - dog kan det være en falsk IKKE GRAVID, men hvis du har en med en utydelig streg burde det jo også kunne vises på en digital test. 

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg tester imorgen tidlig, med den fra Rema jeg har læggende, og alt efter om man kan se det mere eller ej, så køber jeg en clear blue, eller tager til læge

Mon ikke morgebn urin kan gøre stregen tydeligere, hvis og hvis.. Vil ikke håbe noget.. Menb, nu testede jeg jo så dum jeg er med aftenurin..

Tænker bbare jeg har mange symp. så burde næsten være de der 6+ noget henne, men burde testen så ikke bliver tydelig? Ihhh...

Anmeld

3. april 2011

Brams

Kan desværre slet ingenting se - sorry

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Køber en clear blue og tager til læge..

Gider ikke gå i uvished, vil bare gerne have svar, men testen var ligeså utydelig idag, eller her til morges som igår, MEN, vi kunne begge se der var en meget meget svag streg..

En streg er vel en streg?

Anmeld

4. april 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Køber en clear blue og tager til læge..

Gider ikke gå i uvished, vil bare gerne have svar, men testen var ligeså utydelig idag, eller her til morges som igår, MEN, vi kunne begge se der var en meget meget svag streg..

En streg er vel en streg?

Hvis den består stræk armen testen, så er en streg en streg :-)

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Heidibh skriver:

Hvis den består stræk armen testen, så er en streg en streg :-)

Jamen, det gjorde den... Stræk arm, så var der en streg!

Men, tør ikke tro på det eller noget. Men, den her til morgen bestod ikke en strakt arm, tror jeg ikke..

Anmeld

4. april 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jamen, det gjorde den... Stræk arm, så var der en streg!

Men, tør ikke tro på det eller noget. Men, den her til morgen bestod ikke en strakt arm, tror jeg ikke..

Uha.. Det er da lidt af en gyser du er ude i...

Håber du snart får er klart svar.. Krydser fingre for de 2 streger...

Anmeld

4. april 2011

Mauser.

jeg kan ikke se noget for billederne er meget utydelige .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.