Hvad siger i til denne test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.276 visninger
29 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved den er MEGET utydelig, og det virkelig svært at få det på billede Men, vi kan se en MEGET svag streg.

Enten er jeg 2+1 (havde ægløsnbing sidste søndag)

Men, havde mens d. 16 feb. og igen d. 19 marts, og det varede kun en dag, og det plejer bat vare 4 dage.

Eller også er jeg 6 + 4. Eller også er det bare ja, måske er jeg ikke gravid, men der er jo en MEGET svag streg, men hvad siger i?

har bare så mange symptomer, men ja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

MissGeoh

Billede?

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

Hov.. Så der billeder..

Ved jo ikke om det var ægløsning sidste søndag, men havde 6 !! positive tests (ægløsning) over 6 dage.. Men, har læst at man godt kan have positive ægløsningstest, selvom man er gravid..

Det er testet ved 18 tiden her til aften..

Prøver igen imorgen tidlig...

Virkelig dårlig kvalitet, ak..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. april 2011

Tip!

Anonym skriver:

Jeg ved den er MEGET utydelig, og det virkelig svært at få det på billede Men, vi kan se en MEGET svag streg.

Enten er jeg 2+1 (havde ægløsnbing sidste søndag)

Men, havde mens d. 16 feb. og igen d. 19 marts, og det varede kun en dag, og det plejer bat vare 4 dage.

Eller også er jeg 6 + 4. Eller også er det bare ja, måske er jeg ikke gravid, men der er jo en MEGET svag streg, men hvad siger i?

har bare så mange symptomer, men ja...

billed

Anmeld

3. april 2011

Maalene

De er desværre alt for utydelige billederne

Du kan ikke tage nogle med et andet kamere eller lidt længere fra, så det ikke tværer sådan ud?

Vil nemlig super gerne kunne sige, at jeg kan se en streg, men tør jeg desværre ikke gøre med de billeder

Anmeld

3. april 2011

Tip!

Prøv at tisse på en pind igen imorgen tidlig, eller ring til lægen og få taget en blodprøve..

Jeg tror den er der

Anmeld

3. april 2011

twinny

prøv igen imorgn...  

kan desværre ingenting se.... krydser fingre for dig...

Anmeld

3. april 2011

Kruse90

Jeg kan desværre ikke se noget på disse tests:/

Anmeld

3. april 2011

Bambii

Anonym skriver:

Hov.. Så der billeder..

Ved jo ikke om det var ægløsning sidste søndag, men havde 6 !! positive tests (ægløsning) over 6 dage.. Men, har læst at man godt kan have positive ægløsningstest, selvom man er gravid..

Det er testet ved 18 tiden her til aften..

Prøver igen imorgen tidlig...

Virkelig dårlig kvalitet, ak..

Jeg vil foreslå dig at tage billedet lidt mere fra siden af, det bliver nok ikke så utydeligt..

Anmeld

3. april 2011

Dictes mor

Prøv at tage et par billeder, hvor du ikke holder testen helt så tæt på kameraet, så bliver billedet mere tydeligt, og så har vi en chance for at se testen, for det er ikke til at se noget på dine billeder, de er alt for utydelige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.