Den der vaccine...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2008

Helle30

Sofie fik sin i fredags, og hun sov måske en halv time ekstra lørdag morgen - men det var så også det.

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

Rasmine

Helle30 skriver:

Sofie fik sin i fredags, og hun sov måske en halv time ekstra lørdag morgen - men det var så også det.

- Helle

Det var da billigt sluppet, vi må håbe det bliver ved det!

Anmeld

20. oktober 2008

Nadi

Det smutter bare min næse forbi med de der vacciner... Nå men jeg må heller få bestilt tid. Godt jeg har jer 45.png

Anmeld

20. oktober 2008

Mary

Vi fik iøvrigt sådan et brev med posten denne gang, sådan ligesom når man skal til tjek hos tandlægen. Det har jeg aldrig prøvet før.... men så skal vi ikke spekulere i det Der stod noget med at det er nogle sygdomme som gerne skal af vejen, og derfor er det vigtigt at få vaccinen. Smart nok at gøre det på den måde synes jeg. Er selv en af dem der er alt for sløv til at få ringet

Anmeld

20. oktober 2008

bette

Tynen skriver:

Hvorfor skal I hele tiden hoppe og trampe i at jeg ikke har fået taget mig sammen til at betille tid endnu?!!
Kan I så holde op med at snakke om det!
Så forsvinder den nok lige så stille...... (Håber, håber, håber)

du er ikke alene... har sku heller ik fået ringet endnu.. grrr dårlig samvittighed som hænger mig laaaaaangt ud af halsen

Anmeld

20. oktober 2008

Tikki

Tynen skriver:

Øhm, mener de fik en semi light udgave af meningitis.
Derudover har der været tvivl om den kunne/ikke kunne give autisme.

Ei altså tøser menigitis hvad skal det nu blandes ind i den vaccine for. MFR-vaccinen er Mæsliger, Fåresyge og Rødehunde........

Anmeld

20. oktober 2008

Tynen

Jeanette skriver:

Ei altså tøser menigitis hvad skal det nu blandes ind i den vaccine for. MFR-vaccinen er Mæsliger, Fåresyge og Rødehunde........

Det er der altså en der har bildt mig ind
Aner virkelig intet om det, men det lød da meget godt, ikk´?!

Anmeld

20. oktober 2008

Tikki

Tynen skriver:

Det er der altså en der har bildt mig ind
Aner virkelig intet om det, men det lød da meget godt, ikk´?!

Jo det lød sejt Iza skal vaccineres i morgen og hun snotter.....så nu er jeg bare vildt i tvivl om det er supersmart. Det er mæslinge-udbrud de kan få og som de bliver vildt syge af. Min læge sagde ret præcist 10 dage efter og så syge i 2-3 dage med feber..............

Anmeld

21. oktober 2008

Mary

Det er nu rigtigt nok at der er noget med at man ikke ser så mange udbrud af meningitis mere efter indført MFR. Det er noget med den virus der forårsager meningitis der ikke ses så hyppigt mere, eller lign. Men man giver jo også ungerne vaccination mod meningitis ved de tre første stik

Anmeld

21. oktober 2008

Millebasse

Bastian fik stikket igår og indtil videre går det fint.. Håber det bliver ved sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.