Bubbes skriver:
Præcis!.. Men hun forstår ikke jeg bliver sur..Du så selv Benjamin, og hvor "meget" jeg var efter ham med ikke at pille ved jeres ting.. Det ødelægger hun også lidt - føler mig modarbejdet..Btw synes i godt om autostolen? 
Jeg synes ikke du var efter ham - men han opførte sig nu også meget eksemplarisk herhjemme
Han er en skøn brumbasse 
Men jeg kan virkelig godt forstå at du er sur og ked over det, det hører ingen steder hjemme at en DP lærer børnene sådan noget. Du må sige til hende at DU er Benjamins mor, og at det er DIG der bestemmer, og at du på ingen måde synes at det er i orden, og så burde kontakte den pædagogiske leder og fortælle det.
Autostolen er vi rigtig glade for. Jeg skal dog lige forbi Ønskebørn med den, da noget af det der flamingo er knækket inde bag ved selen i begge sider - men det er noget der sket efter vi har fået den og var fordi selen sad lidt stramt, så jeg fik hevet lidt for hårdt. Men det burde jo ikke kunne knække af - den skal jo gerne kunne klare lidt mere, og det var godt at det skete herhjemme og ikke i et uheld eller noget. Så det var rigtig godt at du havde kvittering på den, og der stadig er garanti på 
Anmeld