Skuffet over DPmoderen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

kamtok

Nøj hvor var jeg blevet gal, hvis jeg var dig! Det er overhovedet ikke i orden, at hun lærer ham sådan noget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Sabsy

kamtok skriver:

Nøj hvor var jeg blevet gal, hvis jeg var dig! Det er overhovedet ikke i orden, at hun lærer ham sådan noget. 

Præcis!.. Men hun forstår ikke jeg bliver sur..Du så selv Benjamin, og hvor "meget" jeg var efter ham med ikke at pille ved jeres ting.. Det ødelægger hun også lidt - føler mig modarbejdet..Btw synes i godt om autostolen?

Anmeld

3. april 2011

serinasmor

det var da noget af det underligste jeg længe har hørt .. det synes jeg på ingen måde du skal finde dig i

Anmeld

3. april 2011

B&J

Hold da op man skulle tro hun var et barn jeg ville blive pisse sur hvis det var min dp der gjorde det ved min søn også fordi han har haft trælse perioder med af spise som du skriver dit barn også har haft....

giver dig lige en kæmpe knuser og håber du får snakket med hende om det så det kan blive bedre ellers må du finde en ny dp

Anmeld

3. april 2011

kamtok

Bubbes skriver:

Præcis!.. Men hun forstår ikke jeg bliver sur..Du så selv Benjamin, og hvor "meget" jeg var efter ham med ikke at pille ved jeres ting.. Det ødelægger hun også lidt - føler mig modarbejdet..Btw synes i godt om autostolen?

Jeg synes ikke du var efter ham - men han opførte sig nu også meget eksemplarisk herhjemme  Han er en skøn brumbasse 

Men jeg kan virkelig godt forstå at du er sur og ked over det, det hører ingen steder hjemme at en DP lærer børnene sådan noget. Du må sige til hende at DU er Benjamins mor, og at det er DIG der bestemmer, og at du på ingen måde synes at det er i orden, og så burde kontakte den pædagogiske leder og fortælle det. 

Autostolen er vi rigtig glade for. Jeg skal dog lige forbi Ønskebørn med den, da noget af det der flamingo er knækket inde bag ved selen i begge sider - men det er noget der sket efter vi har fået den og var fordi selen sad lidt stramt, så jeg fik hevet lidt for hårdt. Men det burde jo ikke kunne knække af - den skal jo gerne kunne klare lidt mere, og det var godt at det skete herhjemme og ikke i et uheld eller noget. Så det var rigtig godt at du havde kvittering på den, og der stadig er garanti på 

Anmeld

3. april 2011

twinboys

Bubbes skriver:

Høre under Furesø - jeg synes bare det er en kæmpe kamp Her til aften fik han kun flaske, efter at koldskål, leverpostej, kartofelmos og en bolle med ost, blev spyttet ud..

Føler med dig... Flyt ham til en anden dagplejer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.