Skuffet over DPmoderen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Sabsy

Hmm, jeg er lidt øv pt over vores DPmoder..Jeg kom og fortalte hende at vi havde et problem med vores dreng..Problem: Han er begyndt at vise maden i munden når han spiser, ved at række tunge også ryger ALT maden ud, og sådan er det hele tiden!!.. Hvortil hun svare mens hun smiler/griner: Ja det er mig de ar lært ham, fordi han syntes det er sjovt!..Nu tænker jeg bare lidt, hun skal sku da være en del af hans opdragelse og skal hjælpe med at sådanne ting bliver stoppet.. Eller er det bare mig?!?..Er simpelthen så irriteret, da vi er kommet ind i en god periode med spisning, da han før ikke har ville spise sin mad.. Også bliver det revet ned sådan.. Vi var begyndt at trappe ud af flasken, men har nu måtte opgive da det er det eneste han spiser.. Åh er så træls lige nu Ja, det var lige et brokke indlæg fra mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Snefnug1984

Det skal du simpelthen ikke accepterer... hvis det bliver ved, efter at du har snakket med hende om det, må du tage kontakt til den tilsynsførende..

Anmeld

3. april 2011

Sabsy

Snefnug1984 skriver:

Det skal du simpelthen ikke accepterer... hvis det bliver ved, efter at du har snakket med hende om det, må du tage kontakt til den tilsynsførende..

Det svar jeg får er ; Jamen han vil jo gøre det alligevel, når han bliver ældre!..

Anmeld

3. april 2011

Snefnug1984

Bubbes skriver:

Det svar jeg får er ; Jamen han vil jo gøre det alligevel, når han bliver ældre!..

Det kan da godt være, men derfor skal hun da ikke opfordre ham til at gøre det... hvad bilder hun sig ind..

Anmeld

3. april 2011

Lone Jakobsen

jeg var blevet tosset. hvad pokker ligner det at lære ham den slags. hun skal (som du selv skriver) være en del af hans opdragelse. netop i samarbejde med jer forældre.

kender hun ikke til hans spise problemer?

Anmeld

3. april 2011

Frk.S

Jeg var godt nok også blevet gal.

Det er da ikke hendes job at lære ham unoder!

Anmeld

3. april 2011

twinboys

Er rystet...

Er selv Dp og hvad ligner det at gøre sådan noget...

Her hos mig lærer børnene bordskik og vi sidder alle pænt ved bordet og spiser pænt...

Jeg er rystet...

Hvilken kommune er det lige hun hører under...

Jeg ville tage snakken med pædagogen, hvis det var mig...

Majbritt

Anmeld

3. april 2011

bullerbassen

Jeg ville godt nok bliver sur hvis min dagplejemor lærte Silas dette.

Det er meget muligt han ville gøre det alligevel, men så skal hun jo fortælle at det er forkert.

Hun har jo ham en stor del af tiden, så selvfølgelig skal hun hjælpe med at lære havd der er rigtig og forkert.

Og dette er i mine øjne MEGET forkert

Anmeld

3. april 2011

Sabsy

twinboys skriver:

Er rystet...

Er selv Dp og hvad ligner det at gøre sådan noget...

Her hos mig lærer børnene bordskik og vi sidder alle pænt ved bordet og spiser pænt...

Jeg er rystet...

Hvilken kommune er det lige hun hører under...

Jeg ville tage snakken med pædagogen, hvis det var mig...

Majbritt

Høre under Furesø - jeg synes bare det er en kæmpe kamp Her til aften fik han kun flaske, efter at koldskål, leverpostej, kartofelmos og en bolle med ost, blev spyttet ud..

Anmeld

3. april 2011

Sabsy

nutche skriver:

jeg var blevet tosset. hvad pokker ligner det at lære ham den slags. hun skal (som du selv skriver) være en del af hans opdragelse. netop i samarbejde med jer forældre.

kender hun ikke til hans spise problemer?

Ja det gør hun.. Så er bare så øv over det!..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.