Feriepenge fra a-kassen.. Who know`s??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. oktober 2008

Hyner

Jeg stemplede jo 7måneder inden jeg gik på barsel og dermed har jeg kun ret til ferie penge fra A-Kassen... Men så er jo skiftet a-kasse og fagforening efterfølgende... Så mit spørgsmål er så: hvilken fagforening skal jeg kontakte for at få hjælp til at få pengene??? Min nye eller den som jeg var i???

Håber det er forståligt...
Jeg fatter nemlig ikke noget

Krams Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

linemus

Ikke at jeg er klog på sådan noget a-kasse noget, men jeg har lige været på seminar i dag ved fagforeningen og a-kassen for at høre om alt det jeg skal huske, når jeg bliver kandidat. Så hvis jeg forstod dit spørgsmål, kunne det jo godt være, jeg kunne svare 76.gif

Anmeld

20. oktober 2008

Hyner

linemus skriver:

Ikke at jeg er klog på sådan noget a-kasse noget, men jeg har lige været på seminar i dag ved fagforeningen og a-kassen for at høre om alt det jeg skal huske, når jeg bliver kandidat. Så hvis jeg forstod dit spørgsmål, kunne det jo godt være, jeg kunne svare 76.gif

Sejt, meeeen jeg forstod så ikke det du lige skrev

Henriette -træt og på vej i seng...

Anmeld

20. oktober 2008

Kaufie

Tror måske I forstår mere af det i morgen efter en god nats søvn...

Mette, som godt forstår spørgsmålet, men ikke ved en disse..

Anmeld

20. oktober 2008

Plysbjørnen

du skulle af din gamle a-kasse gerne have fået tilsendt et Feriekort... Det skal du gå ned på din nye fagforening og aflevere... Hvis ikke jeg husker helt galt... Men om ikke andet så skal de nok sende dig tilbage til den gamle, men jeg er 99 % sikker på at det er den nye der skal have det....

Anmeld

21. oktober 2008

Hyner

Trold skriver:

du skulle af din gamle a-kasse gerne have fået tilsendt et Feriekort... Det skal du gå ned på din nye fagforening og aflevere... Hvis ikke jeg husker helt galt... Men om ikke andet så skal de nok sende dig tilbage til den gamle, men jeg er 99 % sikker på at det er den nye der skal have det....

Super... Tak for det.. Jeg prøver at sende det til den nye og ser hvad der sker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.