Linemus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. oktober 2008

mor til en del

Hvordan gik samtalen ved din vejleder? Det kan godt være at du har skrevet det tidligere, men pleace update til mig.....jeg er håbløst bagud med at læse indlæg, og tiden blive ikke bedre de næste par dage da, manden tager til Københavnstrup, og næste uge er han væk hele ugen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

linemus

Jamen, jeg skulle faktisk lige til at skrive en update 60.png

Det gik! Juhuu. Jeg skulle jo ind på uni og prøve at få fat i studielederen, som har så travlt så travlt. Han var på sit kontor, men havde møde, så jeg måtte pænt vente og vente og vente. Tror jeg sad næsten 1,5 time og fik flere og flere nerver på. Heldigvis kom min vejleder forbi et par gange - han kunne fortælle, at han selv havde snakket med studielederen, så det skulle være i orden. Og så kom han med læsestof, så jeg kunne lave noget fornuftigt imens jeg ventede 60.png Og det hele var i orden - jeg skulle ikke ud i nogle af de mange lange forklaringer, jeg havde forberedt. Min vejleder havde talt godt for min sag, så der blev skrevet under og 2 min. efter var jeg på vej hjem. Nu kan jeg komme til eksamen i januar - hurra 60.png Og hurra for den bedste vejleder jeg nogen sinde har haft. Dejligt at have en, der støtter sådan op omkring en.

Så nu er jeg lettet og kun alm. stresset

Tusind tak fordi du spurgte 60.png Jeg vil tænke på dig, der skal være alene med alle børnene - jeg er lige ved at falde fra hinanden (fra mig selv?) efter en enkelt aften alene og har lige haft svigermor i røret og bedt om hjælp til imorgen. Puha jeg er helt drænet for energi, men havde også pigerne i bad, og det var altså ikke noget succes... Men nu er de da rene... (og en smule mere bange for vand... ).

Knus fra Line

Anmeld

20. oktober 2008

Hyner

linemus skriver:

Jamen, jeg skulle faktisk lige til at skrive en update 60.png

Det gik! Juhuu. Jeg skulle jo ind på uni og prøve at få fat i studielederen, som har så travlt så travlt. Han var på sit kontor, men havde møde, så jeg måtte pænt vente og vente og vente. Tror jeg sad næsten 1,5 time og fik flere og flere nerver på. Heldigvis kom min vejleder forbi et par gange - han kunne fortælle, at han selv havde snakket med studielederen, så det skulle være i orden. Og så kom han med læsestof, så jeg kunne lave noget fornuftigt imens jeg ventede 60.png Og det hele var i orden - jeg skulle ikke ud i nogle af de mange lange forklaringer, jeg havde forberedt. Min vejleder havde talt godt for min sag, så der blev skrevet under og 2 min. efter var jeg på vej hjem. Nu kan jeg komme til eksamen i januar - hurra 60.png Og hurra for den bedste vejleder jeg nogen sinde har haft. Dejligt at have en, der støtter sådan op omkring en.

Så nu er jeg lettet og kun alm. stresset

Tusind tak fordi du spurgte 60.png Jeg vil tænke på dig, der skal være alene med alle børnene - jeg er lige ved at falde fra hinanden (fra mig selv?) efter en enkelt aften alene og har lige haft svigermor i røret og bedt om hjælp til imorgen. Puha jeg er helt drænet for energi, men havde også pigerne i bad, og det var altså ikke noget succes... Men nu er de da rene... (og en smule mere bange for vand... ).

Knus fra Line

Hvor er det fedt line at det flaskede sig for dig... Og du ikke skulle ned på dine grædende knæ og be ...

Krams Henriette -der gerne vil have en ny uddannelse men ved ikke hvilken og gider ikke læse

Anmeld

20. oktober 2008

Kaufie

Det var da godt nyt Line - altså med eksamen - ikke at du er drænet for energi og har givet dine små piger vandskræk....

Det er da tegn i , og på at det kommer til at flaske sig med specialet!

Anmeld

20. oktober 2008

linemus

Ja, det er så dejligt, at jeg ikke skal bekymre mig om det mere. Jeg har godt nok heller aldrig været så nervøs som de 1,5 time jeg sad og ventede. Der kunne jeg bogstavelig talt mærke hjertet banke helt oppe i halsen. Uha.

Anmeld

20. oktober 2008

mor til en del

Super duper at det alligevel flaskede sig, andet ville nu heller ikke være rimeligt...

Vandskræk til pigerne, altså Line, nu må du lige tage dig sammen, nej jeg kender det godt når det hele løber sammen og intet går som planlagt..

Knus

Anmeld

20. oktober 2008

Tynen

FEDT, Line!

Anmeld

20. oktober 2008

Loggidut

tillykke med det...det var sgu da godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.