Jamen, jeg skulle faktisk lige til at skrive en update

Det gik! Juhuu. Jeg skulle jo ind på uni og prøve at få fat i studielederen, som har så travlt så travlt. Han var på sit kontor, men havde møde, så jeg måtte pænt vente og vente og vente. Tror jeg sad næsten 1,5 time og fik flere og flere nerver på. Heldigvis kom min vejleder forbi et par gange - han kunne fortælle, at han selv havde snakket med studielederen, så det skulle være i orden. Og så kom han med læsestof, så jeg kunne lave noget fornuftigt imens jeg ventede

Og det hele var i orden - jeg skulle ikke ud i nogle af de mange lange forklaringer, jeg havde forberedt. Min vejleder havde talt godt for min sag, så der blev skrevet under og 2 min. efter var jeg på vej hjem. Nu kan jeg komme til eksamen i januar - hurra

Og hurra for den bedste vejleder jeg nogen sinde har haft. Dejligt at have en, der støtter sådan op omkring en.
Så nu er jeg lettet og kun alm. stresset

Tusind tak fordi du spurgte

Jeg vil tænke på dig, der skal være alene med alle børnene - jeg er lige ved at falde fra hinanden (fra mig selv?) efter en enkelt aften alene og har lige haft svigermor i røret og bedt om hjælp til imorgen. Puha jeg er helt drænet for energi, men havde også pigerne i bad, og det var altså ikke noget succes...
Men nu er de da rene... (og en smule mere bange for vand...
).
Knus fra Line
Anmeld