Ideer til julekurv til oldeforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.019 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Ja vi er i familien blevet enig om at give Niels oldeforældre en kurv til jul. Men hvad giver man lige sådan nogen mennesker?

Vi har nogen gode billeder af Niels og regner med de skal have et af dem men hvad ellers?

Forslag modtages med kyshånd

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

Hyner

Lækkert chokolade, øl/vin, Marmelade

Tja og så løb jeg tør for idèer

Anmeld

20. oktober 2008

Kaufie

Hvad med et abonnement på et ugeblad?

Eller en aftale om noget rengøring (hvis de ikke kan selv og ikke synes hjemmehjælpens hver 14. dag er godt nok.)

Begge dele var ret populært hos mine bedsteforældre

Anmeld

20. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Kaufie skriver:

Hvad med et abonnement på et ugeblad?

Eller en aftale om noget rengøring (hvis de ikke kan selv og ikke synes hjemmehjælpens hver 14. dag er godt nok.)

Begge dele var ret populært hos mine bedsteforældre

Den med rengøring holder ikke rigtig for jo gravid og går hjemme med bækkenløsning. Og jeg ved med sikkerhed det bliver mig der kommer til at gøre det. Og så har det jo rigtig lange udsigter.

God ide ellers kan jeg jo måske bruge næste år

Anmeld

20. oktober 2008

Monica

Oldefar får her en hjemmelavet appelsinsnaps med i kurven... Mega nemt at lave...

Og da min mor laver masser af syltetøj, agurker, rødbeder osv, så køber jeg lidt af hende... Og oldefar ææælsker min mors hjemmelavet sager...

MONI - caps..

Anmeld

20. oktober 2008

Kaufie

Joan ( Smallie ) skriver:

Den med rengøring holder ikke rigtig for jo gravid og går hjemme med bækkenløsning. Og jeg ved med sikkerhed det bliver mig der kommer til at gøre det. Og så har det jo rigtig lange udsigter.

God ide ellers kan jeg jo måske bruge næste år

Tror nok vi bestilte en gang hjemmeservice - men det kommer self lidt an på hvor meget man vil hoste op med - eller hvor mange man går sammen.

Anmeld

20. oktober 2008

linemus

Du svinger da bare grydeskeen og får lavet noget lækkert marmelade a la Joan 76.gif En masse fantasifulde blandinger 60.png Mmm, kan lige se det for mig, sådan en kurv fyldt op med marmeladeglas med flotte stof-låg (det lavede min mor altid - sådan et stykke hvid/rødt ternet stof, der lige bliver klippet i en cirkel med en takkesaks og sat på med et elastik og et bånd, hvis det skal være rigtig fint). På med vanten Joan (altså den der køkken-varme-luffe-ting).

Knus

Anmeld

20. oktober 2008

Nadi

Den der ide med billederne tror jeg også vi bruger. Vi har lige fået billeder fra dp'en og de er bare gode. Så Olde og Oldemor skal vist have sådan et billede i en pæn ramme.

Ellers fik Oldemor sidste år en lille cocoonvase og Olde fik et par skinhandsker.
Okay, jeg burde hente mine læste det som julegave ønsker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.