Til jer der ER gravide, eller HAR været det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

bobbles

Ja synes lidt det var slemme jeg.. en dag blev jeg nødt til at lægge ned i sengen hele dagen og bare få smerte stillende.. Så synes de første tre måneder har været meget slemme her ved min 2. graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

metski83

Mille maria skriver:

Ja synes lidt det var slemme jeg.. en dag blev jeg nødt til at lægge ned i sengen hele dagen og bare få smerte stillende.. Så synes de første tre måneder har været meget slemme her ved min 2. graviditet

Ja jeg syntes også det har været slemt.... Men ved endnu ikke om det er pga graviditet. Det håber jeg selvfølgelig.

Anmeld

5. april 2011

Mor til prinsessen :-)

den-lykkeligste skriver:

jeg mærkede INTET så hurtigt.. mærkede først de små symptomer i 6 uge. Og det var med træthed og sløjhed.

det samme her

Anmeld

5. april 2011

bobbles

metski83 skriver:

Ja jeg syntes også det har været slemt.... Men ved endnu ikke om det er pga graviditet. Det håber jeg selvfølgelig.

Det håber jeg da at det er altså pga at du er gravid..

Anmeld

5. april 2011

metski83

Mille maria skriver:

Det håber jeg da at det er altså pga at du er gravid..

Håber jeg også. Det var rigtig slemt i søndags med jag, stik og ligesom en masse stød. Og har stadivæk mens smerter. Har så først test dag mandag, så der er lidt tid endnu.

Sidste måned hade jeg også ømme bryster, kvalme og andre tegn, men ingen graviditet. Denne måned har jeg kun det med mens smerter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.