Til jer der ER gravide, eller HAR været det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

nattergalen

Tak for svar har det nemlig.. Har testdag i morgen og mit er nemlig on and off og så håber jeg bare den er der kunne være en dejlig overraskelse havde du andre symptomer et par dage før testdag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

metski83

MariaE skriver:

husker det ikke præcist, men flere dage før testdag i hvert fald....

Ok, har det nemlig. Så rart lige at høre andre. Men tør ikke tro noget. Sidste måned havde jeg en masse symptomer, men ingen baby.

Denne måned har jeg dog ingen symptomer, men en masse jag og stik i uderlivet og nogle gange stød.

Anmeld

3. april 2011

metski83

CamillaValby skriver:

JEg kan ikke huske det præcist men en lille uge før testdag, men smed det lidt i baggrunden igen pga min forhistorie så troede simpelhen ikke at jeg var gravid

Mit begyndte igår, ca. en uge før test dag. Jeg har ingen symptomer ellers denne måned, havde jeg sidste måned. Denne gang er det bare stikken en masse jag, og nogle gange ligesom stød.

Det gør egentlig ret ondt.

Men tør ikke tro på noget.

Anmeld

3. april 2011

metski83

nattergalen skriver:

Den her murren i beskriver inden i tester positivt, er den konstant?? Hvis ikke hvor længe var den?? TS undskyld jeg invadere dit indlæg

Det er ok, egentlig derofr jeg har lavet indlægget, fordi jeg gerne vil vide det samme.

Anmeld

3. april 2011

metski83

Pernille08 skriver:

Mit kom 2 dage før test dag , men tænkte straks nå nu kommer mens bare 2 dage før den her gang .
Når man stopper med p piller som jeg gjorder 4 måneder før positiv test tænkte jeg bare nu er der rod i min cyklus .

Har også tænkt lidt, om jeg bare får min mens en uge før tid.

Håber selvføgelig den er der.

en tør ikke håbe for meget, for sidste måned havde jeg så mange symptomer, men igen baby.

Denne måned har jeg ingen symptomer, men rigtig meget stikken, jag og "stød" i underlivet.

Anmeld

3. april 2011

metski83

maryjane skriver:

Natten op til testdag, puha og smerterne var ulidelige så kunne ikke sove. Troede bare det var en voldsom mens-agtig ting, haha. Snydt igen.

Syntes også det gør ondt. Har førdt test dag om en uge, men det gør godt nok ondt. Kan mærke det helt tiden, men nogle gange mere end andre.

Anmeld

3. april 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Den der stikken, prikken og jag mange af jer siger i oplevede i underlivet inden i testede positiv....

Hvor tidligt kom den inden i testede positiv ?

Hvor slemme var "smerterne" ?

Mig var 3-4 dage op til, jeg troede jeg skulle have min mens, og det gjorde rimelig nas. Det blev så ved efter jeg testede positiv, især niven i den ene side, så var helt bange for at det var graviditet udenfor livmoderen, men alt var perfekt. Men ret ondt gjorde det

Anmeld

3. april 2011

metski83

Secrets skriver:

Mig var 3-4 dage op til, jeg troede jeg skulle have min mens, og det gjorde rimelig nas. Det blev så ved efter jeg testede positiv, især niven i den ene side, så var helt bange for at det var graviditet udenfor livmoderen, men alt var perfekt. Men ret ondt gjorde det

Syntes også det gør ondt. Flere gange i dag, har jeg måtte bukke mig sammen, fordi det gjorde ondt.

Sidste måned havde jeg en masse symptomer, men det har jeg ikke denne måned. Kun de smerter i underlivet. Da vi havde sex i dag, gjorde det også ondt. SOm om jeg var hævet inden i. ( Hvis man kan sige sådan)

Anmeld

3. april 2011

mortilnoahogmelina

metski83 skriver:

Har også tænkt lidt, om jeg bare får min mens en uge før tid.

Håber selvføgelig den er der.

en tør ikke håbe for meget, for sidste måned havde jeg så mange symptomer, men igen baby.

Denne måned har jeg ingen symptomer, men rigtig meget stikken, jag og "stød" i underlivet.

Lad os krydse for at den er der den her gang så .
Jeg selv havde ingen symptomer andet den de stik der .
Men jeg havde bare en fornemmelse der sagde den er der og det VAR den .

Anmeld

3. april 2011

mizzblondie

jeg havde det et en uge før vidst ikk mere men var jo os 8 uger henne da jeg fandt ud af det. på trods af en test i januar og febuar viste negativ. og først i marts viste positiv så... lidt mærkeligt når testerene siger de ka vise første dag mens udebliver dog ikk i mittilfælde så ved ikk lii hvor go jeg er ang. hva normalt er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.