Hun har været lidt pjevset i dagplejen i dag, men ikke så meget at jeg blev ringet efter... hun havde næsten ikke spist noget eftermiddagsmad... men da vi kommer lykkedes det os at lokke indmaden af en bolle i hende... Men hun pjevser stadig...
Til spisetid (for en time siden) rører hun stort set ikke hendes mad, hun spiser 2 skiver pølse, hun er normalt meget madglad og elsker mest af alt pølser... Men niksen... Hun får så en humbel agurk hun kan gå og snaske i, og får da også spist det hele... Lige pludselig lyder det som om hun er ved at blive kvalt i det her agurk, jeg løfter hende op, for at hjælpe hende med at få det løs, og kalder på Kai... 
En to tre og så står det ellers ud af hende i stråler, så overbrækker hun bare det hele.. Yam yam...
Vi får gjort både hende og gulvet rent, og jeg sætter mig ned med hende på skødet, for at hygge lidt og få hende til at falde til ro... 5 minutter max går der så sidder hun ski og snork sover i armen på mig, ret op og ned... Så nu har vi lige puttet hende... og ja der har ikke været en eneste lyd fra værelset...
Anmeld