Madforslag til sygt barn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. oktober 2008

Hyner

Emma er syg... med opkast og diarè... når hun nu engang skal i seng hvad kan jeg give hende som natmad...? Hun har næsten ikke spist hele dagen, og det hun har spist er kommet op igen, dog har hun drukket en del vand.

hjælp tak...
Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

Plysbjørnen

Jeg vil faktisk råde dig til at give hende lidt Kamille the med sukker i... Det får Laura gerne når hun er sløj...

Betina

Anmeld

20. oktober 2008

Hyner

Trold skriver:

Jeg vil faktisk råde dig til at give hende lidt Kamille the med sukker i... Det får Laura gerne når hun er sløj...

Betina

Kold eller lunken??

Anmeld

20. oktober 2008

Plysbjørnen

Bare lunken... Men det gør heller ikke noget hvis det er blevet koldt, men Laura får gerne lunken...

Anmeld

20. oktober 2008

Astrid P

Her er banan altid et hit. Det tror jeg at jeg ville give hende...

Anmeld

20. oktober 2008

Hyner

Astrid P skriver:

Her er banan altid et hit. Det tror jeg at jeg ville give hende...

1 vi har ingen banen og Kennet er til madlavning
2. Hun døjer normalt med meget hård mave så ved ikke helt hvor smart det er??

Anmeld

20. oktober 2008

bette

hvad med noget kartoffelmos?

Anmeld

20. oktober 2008

Hyner

bette skriver:

hvad med noget kartoffelmos?

Hun vil over hovedet ikke spise... Hun har nok fået 20 havrefras kl 6.30 og ellers kun 10 teskefulde yohgurt og to kiks..

Anmeld

20. oktober 2008

Loggidut

som jeg lige har skrevet....revet æble, ristet bræd og coca cola...det er de tre bedste ting i kan putte ned i maven på sådan et barn....folk siger godt nok det skal være coca cola, men jeg tror sgu den billige er lige så god...men jeg lover det er ting sådan en lille mave kan klare når den er så voldsomt i oprør.

rigtig god bedring

Anmeld

20. oktober 2008

Hyner

Loggidut skriver:

som jeg lige har skrevet....revet æble, ristet bræd og coca cola...det er de tre bedste ting i kan putte ned i maven på sådan et barn....folk siger godt nok det skal være coca cola, men jeg tror sgu den billige er lige så god...men jeg lover det er ting sådan en lille mave kan klare når den er så voldsomt i oprør.

rigtig god bedring

Og jeg takker atter engang Loggi... Lige nu er hun lagt i seng og så håber jeg på det bedste...

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.